Gå til innhold

Desigual, stygge klær?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen andre enn meg som synes at merket Desigual selger forferdelige hippie/gal lærer klær til en stiv pris? Ingen av klærne deres er fine jo, og jeg skjønner ikke hvorfor det er så mange som liker dem... :kvalm::kvalm::nocomment:

Anonymous poster hash: b174a...2ec
  • Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Jeg eeelsker klærne, elsker generelt farger og mønstre. Har bodd lenge i Sentral-Amerika, og det ble veldig min stil. Her i Norge synes jeg alle kler seg i samme, kjedelige uniform, og folk har stort sett svarte og grå klær. Jeg må vel innrømme jeg på en måte liker at så mange ikke liker klærne til Desigual, eller min type klær generelt. Verste jeg vet er når "mine" ting blir på moten. Jeg bruker det fordi det betyr noe for meg, ikke fordi det står skrevet om i de hellige skrifter i Vogue! Derfor er det både fint og synd at Desigual nå har butikk i Norge :P Forøvrig kan jeg nok beskrives som hippie/bohem, og kunne lett vært en gal lærer.

Anonymous poster hash: 688a2...210

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Trodde først det sto "stiv penis"

Er det noen andre enn meg som synes at merket Desigual selger forferdelige hippie/gal lærer klær til en stiv pris? Ingen av klærne deres er fine jo, og jeg skjønner ikke hvorfor det er så mange som liker dem... :kvalm::kvalm::nocomment:

Anonymous poster hash: b174a...2ec

Trodde først det sto "stiv penis"

Anonymous poster hash: b9002...969
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes noe av det er kjempefint, mens andre ting ville jeg ikke gått med.

Det finnes ikke et eneste merke jeg ville kjøpt bare på grunn av merkenavn.

Anonymous poster hash: 97bc7...740

• Liker 6
Gjest Tigress
Skrevet

Desigual er eit merke eg har litt ambivalent forhold til. Eg ser av og til ein del av kleda deira i nettbutikker, og synest dei kan vere fine. Eg likar litt mønster, eg! Men eg får hovudverk av å gå inn i ein av butikkane deira, og eg synest mange av kleda ser ut som slik redesign eg verkeleg ikkje har sansen for, de veit, eit skjørt med ein random lapp på og slikt. I fjor hadde dei eit par veldig fine sommarkjolar i grønt og blått som var veldig fine, men det meste er veldig bråkete og ser ut som om nokon har sydd saman ulike restar av gardinstoff...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får assosiasjoner til "kreative og gøyale" formingslærere med fargerike klær og "crazy" frisyre. Ikke min stil, nei.

Anonymous poster hash: 4bf85...e4d

• Liker 20
Skrevet

Noe av det er fint, mens andre ting er ikke meg.

Det er jo helt ut i fra hva slags personlighet man har tror jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er sikkert en kreativ og gøyal formingslærer, riktignok uten crazy frisyre, og liker mange av de klærne. Spesielt kjolene synes jeg er litt stilige. Problemet mitt er at de som oftest er for små i størrelsen så jeg har ikke turdt å kjøpe noe derfra (jeg har bare sett klærne på nett).

Anonymous poster hash: 5ec69...612
Gjest Evans
Skrevet

Blir formye møstre og sterke farger for min del. Men er kvaliteten god, og det er en del mennesker som liker disse klærne, ser jeg ikke noe i problem med at det er en litt høyere pris på de, enn feks HM. Syns ikke det var SÅ dyrt? Tights til 299, kjole til 800 kr osv. Ikke avskrekkende i hvert fall.

AnonymBruker
Skrevet

Noe av det kan være fint, men det har blitt et merke for middelaldrende damer som tror de er yngre og hippere enn de er, og som synes det er så gøy med litt farger, men jeg er ikke sånn kulturtante, altså.

Anonymous poster hash: e2e63...ac2
  • Liker 1
Skrevet

Not my cup of tea.

MEN det er fint at folk er forskjellige :) (skjønner ikke hvorfor man skal "spy" av at folk har forskjellig stil...grow up)

• Liker 7
Skrevet

Liker de klærne. Men ikke alt. Har bare 2 kjoler fra det merket. Er glad i fargerike klær.

• Liker 2
Skrevet

Synes også det er stygge klær

AnonymBruker
Skrevet

Med mindre man parrer det med "spreke" briller og "festlig" frisyre med rosa stripe så bør man holde seg langt unna. Hvem vil se ut som formingslærer?

Anonymous poster hash: 12f98...292

AnonymBruker
Skrevet

Synes ikke heller de har noe fint:P Minner meg voldsomt om stilen til kunst og håndtverk læreren min på ungdomssskolen, og hun var ørlite spesiell:P

Så er godt mulig jeg går i "uniform" og ser ut som alle andre, men jeg VIL ikke skille meg ut, så enkelt er det :fnise: Har ikke behov for at folk skal glo på meg pga. hva slags klær jeg går med.

Anonymous poster hash: 28795...fda
Annonse
Skrevet

De har mye fint til barn.

• Liker 2
Skrevet

Grusomt i mine øyne.

AnonymBruker
Skrevet

Synes nå folk må gå inn for å være vanskelig om de virkelig mener at absolutt alle klærne fra et bestemt merke er grusomme. "Ville ikke gått med det selv" er en ting, men å kalle andre folk sine klær for grusomme er å ta det altfor langt. Finner man absolutt ingenting man synes ser ok ut så er det muligens ens egne holdninger det er noe galt med.

http://www.desigual.com/es_ES/moda-mujer/vestidos/?howMany=15&viewAll=0&subir=true&view=viewTrue&sizeview=237

Her er det en haug med ting jeg aldri ville gått i, og en god del jeg synes er fint. Her kunne jeg tenkt meg kjolene Flor, Liz, Similar, Marta, Laurita og Jaula, i hvert fall. Enkelte av de andre ville jeg aldri rørt. Har to plagg fra Desigual selv, men de er flere år gamle og jeg finner ingenting i nettbutikken nå som minner om dem.

Anonymous poster hash: 468a6...92a
  • Liker 7
Skrevet

Liker en hel del av de. Har noen få plagg i skapet som jeg haf brukt mange ganger gjennom noen år.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får assosiasjoner til "kreative og gøyale" formingslærere med fargerike klær og "crazy" frisyre. Ikke min stil, nei.

Anonymous poster hash: 4bf85...e4d

Og papegøye i ett øre! :ler:

Anonymous poster hash: bff71...fbe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...