AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #1 Skrevet 4. mars 2015 Gjør det kort og greit og går rett på sak. For en tid siden fant jeg partnerens Badoo profil. Den var lett tilgjengelig fra google og jeg fant den ved en tilfeldighet. Jeg spurte partneren min om dette og han sa at han brukte den for lenge siden men selvsagt ikke etter at vi ble sammen. Det er bare det at han hadde fått en sånn premie som de har på siden, der det sto at han var blant de mest aktive denne måneden (dette var i fjor). Han påstar selv at han kun logget inn en gang i blant for å se om han hadde fått noen mail. Mitt første spørsmål er altså om noen vet om dette kan skje? Kan han virkelig få en slik premie kun ved å logge seg inn en gang i blant? Vi har liksom ikke snakket noe mer om dette etter at jeg tok det opp, jeg burde vel spurt å gravd litt mer men det var liksom så mye annet som tok prioritet. Men nå har jeg igjen sjekket profilen hans (jeg har ekstremt begrenset tilgang til den da jeg nekter å registrere meg på et så shady nettsted) og jeg ser at preferansene for hvem han vil møte har endret seg. Før ville han gjerne finne en date med ei fra 18 og oppover (gross) men nå er det endret slik at han søker etter en date fra 35 +. Spørsmålet er som følger: er dette noe som kan ha blitt automatisk endret fordi Badoo vil ha mer trafikk til profilen hans? Eller er det ingen annen løsning enn at han har endret preferansen selv? hadde blitt så utrolig evig takknemlig om noen som hadde kjennskap til dette nettstedet kunne svart meg, skal selvsagt snakke med ham men jeg vil bare ha mest mulig informasjon først sånn at jeg kan gjenkjenne det om han "trickle-truth"´er meg. Anonymous poster hash: f1ed2...219
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #2 Skrevet 4. mars 2015 Gjør det kort og greit og går rett på sak. For en tid siden fant jeg partnerens Badoo profil. Den var lett tilgjengelig fra google og jeg fant den ved en tilfeldighet. Jeg spurte partneren min om dette og han sa at han brukte den for lenge siden men selvsagt ikke etter at vi ble sammen. Det er bare det at han hadde fått en sånn premie som de har på siden, der det sto at han var blant de mest aktive denne måneden (dette var i fjor). Han påstar selv at han kun logget inn en gang i blant for å se om han hadde fått noen mail. Mitt første spørsmål er altså om noen vet om dette kan skje? Kan han virkelig få en slik premie kun ved å logge seg inn en gang i blant? Vi har liksom ikke snakket noe mer om dette etter at jeg tok det opp, jeg burde vel spurt å gravd litt mer men det var liksom så mye annet som tok prioritet. Men nå har jeg igjen sjekket profilen hans (jeg har ekstremt begrenset tilgang til den da jeg nekter å registrere meg på et så shady nettsted) og jeg ser at preferansene for hvem han vil møte har endret seg. Før ville han gjerne finne en date med ei fra 18 og oppover (gross) men nå er det endret slik at han søker etter en date fra 35 +. Spørsmålet er som følger: er dette noe som kan ha blitt automatisk endret fordi Badoo vil ha mer trafikk til profilen hans? Eller er det ingen annen løsning enn at han har endret preferansen selv? hadde blitt så utrolig evig takknemlig om noen som hadde kjennskap til dette nettstedet kunne svart meg, skal selvsagt snakke med ham men jeg vil bare ha mest mulig informasjon først sånn at jeg kan gjenkjenne det om han "trickle-truth"´er meg. Anonymous poster hash: f1ed2...219 han juger jo så det renner av han :fnise: Anonymous poster hash: 70a44...f78
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #3 Skrevet 4. mars 2015 Gjør det kort og greit og går rett på sak. For en tid siden fant jeg partnerens Badoo profil. Den var lett tilgjengelig fra google og jeg fant den ved en tilfeldighet. Jeg spurte partneren min om dette og han sa at han brukte den for lenge siden men selvsagt ikke etter at vi ble sammen. Det er bare det at han hadde fått en sånn premie som de har på siden, der det sto at han var blant de mest aktive denne måneden (dette var i fjor). Han påstar selv at han kun logget inn en gang i blant for å se om han hadde fått noen mail. Mitt første spørsmål er altså om noen vet om dette kan skje? Kan han virkelig få en slik premie kun ved å logge seg inn en gang i blant? Vi har liksom ikke snakket noe mer om dette etter at jeg tok det opp, jeg burde vel spurt å gravd litt mer men det var liksom så mye annet som tok prioritet. Men nå har jeg igjen sjekket profilen hans (jeg har ekstremt begrenset tilgang til den da jeg nekter å registrere meg på et så shady nettsted) og jeg ser at preferansene for hvem han vil møte har endret seg. Før ville han gjerne finne en date med ei fra 18 og oppover (gross) men nå er det endret slik at han søker etter en date fra 35 +. Spørsmålet er som følger: er dette noe som kan ha blitt automatisk endret fordi Badoo vil ha mer trafikk til profilen hans? Eller er det ingen annen løsning enn at han har endret preferansen selv? hadde blitt så utrolig evig takknemlig om noen som hadde kjennskap til dette nettstedet kunne svart meg, skal selvsagt snakke med ham men jeg vil bare ha mest mulig informasjon først sånn at jeg kan gjenkjenne det om han "trickle-truth"´er meg. Anonymous poster hash: f1ed2...219 det henger rett og slett ikke på greip! Anonymous poster hash: 70a44...f78
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #4 Skrevet 4. mars 2015 Jeg skjønner jo hvor naiv jeg høres ut. Huff, det er ikke lett. Skal ta det opp på nytt når jeg får mulighet. Anonymous poster hash: f1ed2...219
Uredd Skrevet 4. mars 2015 #5 Skrevet 4. mars 2015 Det er ingenting av det du beskriver som endrer seg uten at partneren din er aktiv der TS. Shady nettsted eller ikke. Du bør nok lage deg en bruker der eller alliere deg med noen som har.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #6 Skrevet 4. mars 2015 Nå er jeg litt på badoo, og det er ikke så bra sted. Kommer jo opp at folk liker deg, og skriver til deg. Men så stemmer det ikke. Vet om den del godt gifte menn som er der inne, da det er en side for alt, også få venner. Jeg fant bestekompisen min der inne. Anonymous poster hash: 85733...c1f
globalagogo Skrevet 4. mars 2015 #7 Skrevet 4. mars 2015 Jeg fant en profil av meg selv der, eller, fikk Mail om at noen hadde skrevet til meg der inne:0 men får ikke til å se profilen, da den er skjult/lukket fra omverdenen... Må ha profil for å se den..? Har prøvd å kontakte dem for å få profilen slettet men ingenting skjer... Veldig useriøs side med andre ord... Hvis han ønsker å få seg dame så tror jeg ikke badoo er førsteprioritet, bekymre deg hvis du finner ham på match eller tinder heller..
Britt Banditt Skrevet 4. mars 2015 #8 Skrevet 4. mars 2015 Jeg fant en profil av meg selv der, eller, fikk Mail om at noen hadde skrevet til meg der inne:0 men får ikke til å se profilen, da den er skjult/lukket fra omverdenen... Må ha profil for å se den..? Har prøvd å kontakte dem for å få profilen slettet men ingenting skjer... Veldig useriøs side med andre ord... Hvis han ønsker å få seg dame så tror jeg ikke badoo er førsteprioritet, bekymre deg hvis du finner ham på match eller tinder heller.. Du kan Google navnet ditt og badoo så ser du om du faktisk har profil der. Det med at du får mail om at noen har skrevet til deg der er bare en av de shady metodene de bruker for å få folk til å registrere seg (folk blir nysgjerrige, registrerer seg og vips har de flere medlemmer. Men det var aldri noen som hadde skrevet til deg).
globalagogo Skrevet 4. mars 2015 #9 Skrevet 4. mars 2015 Du kan Google navnet ditt og badoo så ser du om du faktisk har profil der. Det med at du får mail om at noen har skrevet til deg der er bare en av de shady metodene de bruker for å få folk til å registrere seg (folk blir nysgjerrige, registrerer seg og vips har de flere medlemmer. Men det var aldri noen som hadde skrevet til deg). Åååå er det sant!!! Sånn ca veldig lettet nå
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #10 Skrevet 4. mars 2015 Man burde ikke blåse i at partneren har nett-datingsprofil eller er på Tinder i hemmelighet. Men akkurat Badoo er en super-useriøs side. Ville ikke tenkt så mye over Badoo. De har masse rare triks og tull. Slapp av. Anonymous poster hash: cd60c...304
tacocat Skrevet 4. mars 2015 #11 Skrevet 4. mars 2015 Tusen takk for svar alle sammen. Jeg ble både realitetsorientert ved at jeg innser at han selvsagt har løyet for meg. Samtidig ble jeg også litt beroliget, for som noen skriver her er det jo en kjempeuseriøs side som sikkert kan kludre til litt av vært for å generere interesse. Jeg skal ta det opp med ham på nytt, men jeg må bare vente til riktig tidspunkt,´jeg bor midlertidig i utlandet pga jobb, og han kommer å besøker meg om 2 uker. Veldig usikker på om jeg bør ta det opp nå eller vente til han kommer. På en side gleder jeg må jeg så utrolig til han skal komme at jeg nesten vil la dette gå litt i bakgrunnen til jeg kommer hjem, men samtidig så tenker jeg at jeg bør kanskje ta det opp før han kommer, så det ikke blir en kjempekrangel da han er her. Forresten laget jeg meg en bruker der inne og sendte ham en melding (falskt navn og bilde såklart). Han har hverken sett meldingen eller svart, så det er vel et godt tegn. La også merke til at jeg ikke kunne stemme på ham(trykke på det hjertet) pga hans instillinger, det betyr kanskje at han er mindre aktiv/har deaktivert profilen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå