Gå til innhold

Ting du/andre har sagt, som egentlig skulle være moromst, men som ble sykt flaut? :P

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, nevn ting som du eller andre har sagt, som skulle være morsomt, eller skulle være til din/deres fordel, men som bare slo tilbake på deg/dem selv.. altså, sånn når folk ikke reagerer som du hadde tenkt.
Jeg kan begynne..

Jeg hadde tidligere en vane med å gå med hendene foran nesa, og en spurte om jeg hadde klødd meg i rævva, siden jeg "luktet" sånn på fingrene mine. jeg måtte le! xD

Anonymous poster hash: 3e7ac...8f8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, nevn ting som du eller andre har sagt, som skulle være morsomt, eller skulle være til din/deres fordel, men som bare slo tilbake på deg/dem selv.. altså, sånn når folk ikke reagerer som du hadde tenkt.

Jeg kan begynne..

Jeg hadde tidligere en vane med å gå med hendene foran nesa, og en spurte om jeg hadde klødd meg i rævva, siden jeg "luktet" sånn på fingrene mine. jeg måtte le! xD

Anonymous poster hash: 3e7ac...8f8

Skjønner ikke helt hva du mener? Gikk du med hendene foran nesa for å være morsom og fikk den kommentaren eller hadde du uvanen med å gå med hendene foran nesa og fikk den kommentaren?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...