Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer dette produktet siden funker mot alt mulig. Jeg har litt rødhet i ansiktet innimellom og kan få en kvise nå og da, så lurer på om noen har prøvd produktet og si om det har hjulpet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt denne jevnlig over lang tid. Tror jeg brukte opp to tuber. Det er et veldig deilig serum som du også kan bruke rundt øynene. Bruk det etter rens og toner før andre kremer. Og bruk det både morgen og kveld. Den er veldig drøy.

Sliter du med rødhet og en og annen kvise vil jeg absolutt tro du kan ha nytte av denne :)

Jeg har kuttet ut denne for å teste ut andre ting, ikke fordi den er dårlig. Jeg har etterhvert fått veldig normal hud, så det er bare derfor :)

Skrevet

Jeg har brukt denne jevnlig over lang tid. Tror jeg brukte opp to tuber. Det er et veldig deilig serum som du også kan bruke rundt øynene. Bruk det etter rens og toner før andre kremer. Og bruk det både morgen og kveld. Den er veldig drøy.

Sliter du med rødhet og en og annen kvise vil jeg absolutt tro du kan ha nytte av denne :)

Jeg har kuttet ut denne for å teste ut andre ting, ikke fordi den er dårlig. Jeg har etterhvert fått veldig normal hud, så det er bare derfor :)

Supert, takk for tilbakemld. Maddy25, var akkurat hva jeg trengte å vite :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...