AnonymBruker Skrevet 3. mars 2015 #1 Del Skrevet 3. mars 2015 Skal kjøpe kenwood major kjøkkenmaskin, men når jeg ser på sidene til kenwood, så har de jo flere typer major? Hva er forskjellen på disse? Hvilken wattstyrke bør jeg ha?Anonymous poster hash: b7879...691 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DysterPytten Skrevet 3. mars 2015 #2 Del Skrevet 3. mars 2015 Jeg har titanium med 1500 w. Det er greit med tanke på litt tyngre gjærdeiger osv som var grunnen til at jeg kjøpte maskin. Liker at jeg har litt å gå på med tanke på kraften i maskinen slik at den ikke må gå på maks hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 5. mars 2015 #3 Del Skrevet 5. mars 2015 En kenwood kjøkkenmaskin kommer du til å ha svært lenge. Det er ikke uten grunn at de er produsert nesten uendret i over 60 år. Mamma er snart 70, har klart å slite ut en og er i gang med sin andre kenwood maskin. Kost på deg så mange watt du kan. Har du ikke råd til den med mest watt nå, så utsett heller å kjøpe og spar til du får råd til den. Fordelt over alle de årne du skal ha den, så er kostnaden med å gå for den sterkeste svært liten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 5. mars 2015 #4 Del Skrevet 5. mars 2015 Å kunne slite ut en Kenwwod, DA må den være særdeles mye brukt! Mamma kjøpte sin første på slutten av 60-tallet, og kjøpte en nyere for ikke lenge siden for å kunne klare tyngre jobb med den. Men det snodige var at den nye var det like mye bråk av som den gamle. Men holdbart, det er det. En artikkel jeg leste for noen år siden sto det, at det var to ting som overlevde en atomkrig; Det var kakerlakkene og Kenwood sine kjøkkenmaskiner Forskjellen er vel hvor mye utstyr som følger med, samt noen forskjell på de. Men har ikke studert de inngående heller da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solstråla88 Skrevet 5. mars 2015 #5 Del Skrevet 5. mars 2015 Vi har classic med 900W. Den klarer fint gjærdeig laget på 1.2 kg mel. Er super fornøyd med vår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå