Teardrop Skrevet 3. mars 2015 #1 Skrevet 3. mars 2015 Gjør threading på overleppa så det gror ut mørkere og raftigere hår neste gang? Hvor ofte må det gjentas? Har ikke turt å nappe de små dunene fordi jeg er redd for å få mannebart! Da er det bedre at dunen forblir.... Noen som vet?
Gjest Livmora Skrevet 4. mars 2015 #3 Skrevet 4. mars 2015 Selvsagt er det ikke slik at hårene på overleppen er noe annerledes enn resten av håret du har på kroppen. Vokser du leggene, vil de bli tynnere og mindre synlige, noe som vil gjøre at de vil se lysere ut.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #4 Skrevet 4. mars 2015 Det skal komme ut likt som det var. Eneste er at håret som var gjerne var bleket av solen. Håret som vokser ut vil jo ikke være det, men det vil nok ikke være merkbart forskjell. Det er uansett mye bedre å ta det bort enn å ikke gjøre det hvis hårene er litt mørke eller veldig synlige. Har du kun dun som er "hudfarget" og ikke særlig mye, så ville jeg ikke gjort noe med det. Anonymous poster hash: 0b472...4b3
lilyiris Skrevet 6. mars 2015 #5 Skrevet 6. mars 2015 Har gjort threading i 3år, helt likt som det var opprinnelig. Eneste er som nevnt over, at hårene som vokser ut igjen, ikke er solbleket nå på vinterstid, men det syntes ærlig talt ikke. - på meg hvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå