AnonymBruker Skrevet 3. mars 2015 #1 Skrevet 3. mars 2015 Inspirert av badebleie tråden, så lurer jeg på hvordan de av dere som går på babysvømming gjør det med babyene deres? Fra man kommer inn i garderoben? Mor må jo få skiftet til badetøy, så er det babyens tur å få på badebleie? Etter dette inn i dusjen for å vaske begge to? Uten badetøy? Hvordan får man til alt? Ønsker jo ikke å legge babyen min ned på gulvet der alle trør barbent.. Klarer bare ikke helt å skjønne hvordan man får det hele til.. Og etter man er ferdig med badingen også.. Babyen vår er veldig aktiv på kryping og vil helst stå over alt.. Vil tro det blir ganske slitsomt egentlig å ta med en baby i svømmehallen når man "styrer så fælt"? Er derfor nysgjerrig på å høre hvordan man gjør ting på en enklest mulig måte.... Anonymous poster hash: 0ab7b...206
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2015 #2 Skrevet 3. mars 2015 Inspirert av badebleie tråden, så lurer jeg på hvordan de av dere som går på babysvømming gjør det med babyene deres? Fra man kommer inn i garderoben? Mor må jo få skiftet til badetøy, så er det babyens tur å få på badebleie? Etter dette inn i dusjen for å vaske begge to? Uten badetøy? Hvordan får man til alt? Ønsker jo ikke å legge babyen min ned på gulvet der alle trør barbent.. Klarer bare ikke helt å skjønne hvordan man får det hele til.. Og etter man er ferdig med badingen også.. Babyen vår er veldig aktiv på kryping og vil helst stå over alt.. Vil tro det blir ganske slitsomt egentlig å ta med en baby i svømmehallen når man "styrer så fælt"? Er derfor nysgjerrig på å høre hvordan man gjør ting på en enklest mulig måte.... Anonymous poster hash: 0ab7b...206 Hvis det er et babysvømmerkurs du skal på, har de sikkert tilrettelagt lokalene? Der jeg gikk var det stellebrett, og det var satt frem lekegrinder du kunne legge babyen i de sekundene det tar å vrenge av seg klær etc. Jeg gjorde det enklest mulig, stod ikke akkurat og sminket meg etter kurset, for å si det sånn. Anonymous poster hash: 7cb2b...b3f
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #3 Skrevet 4. mars 2015 Inspirert av badebleie tråden, så lurer jeg på hvordan de av dere som går på babysvømming gjør det med babyene deres? Fra man kommer inn i garderoben? Mor må jo få skiftet til badetøy, så er det babyens tur å få på badebleie? Etter dette inn i dusjen for å vaske begge to? Uten badetøy? Hvordan får man til alt? Ønsker jo ikke å legge babyen min ned på gulvet der alle trør barbent.. Klarer bare ikke helt å skjønne hvordan man får det hele til.. Og etter man er ferdig med badingen også.. Babyen vår er veldig aktiv på kryping og vil helst stå over alt.. Vil tro det blir ganske slitsomt egentlig å ta med en baby i svømmehallen når man "styrer så fælt"? Er derfor nysgjerrig på å høre hvordan man gjør ting på en enklest mulig måte.... Anonymous poster hash: 0ab7b...206 Dette må være en tulletråd? er folk virkelig så tafatte? Anonymous poster hash: 55b90...d0e 6
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #4 Skrevet 4. mars 2015 I svømmehallen jeg bruker har de satt inn babystoler i dusjen som barna settes i mens mor dusjer seg selv. Selvsagt uten badetøy. Ser ut som det varierer om de velger å vaske seg selv eller babyen først. Anonymous poster hash: 682a3...5f3
Jade Skrevet 4. mars 2015 #5 Skrevet 4. mars 2015 Da vi gikk på babysvømming ble babyene lagt på håndkle eller teppe på gulvet. Noen hadde med bilsetet inn. Kanskje du kunne tatt med en vippestol? På svømmehallen vi går nå ser jeg det står triller til utlån. Sikkert til det formålet. 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #6 Skrevet 4. mars 2015 Dette må være en tulletråd? er folk virkelig så tafatte? Anonymous poster hash: 55b90...d0e Takk for et fint innspill?! Anonymous poster hash: 0ab7b...206 3
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #7 Skrevet 4. mars 2015 Når jeg klarer, alene, å gå med tvillinger på bading så bør det ikke være all verdens problem å gå med ett barn. Har bilstolene med innog der er stellematter som ligger på gulvet med våre håndklær eller tepper på. Ullteppe er et must når babyene venter på tur. Tisselaken går og fint an å ha med og legge på gulvet. Anonymous poster hash: 85359...17b 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #8 Skrevet 4. mars 2015 Hos oss har de i damegarderoben (for alt jeg vet så har de det i herre og) flere stellematter så jeg legger ungen oppå den. Benken den ligger på er bed og lav, og nå vil han helsr bare stå på gulvet men før så lå han i ro på stellematta og jeg rett ved den hele tiden. I dusjrommet er det en lekegrind, men mår han var liten baby så tok jeg med bilstolen som han kunne ligge i mens jeg dusja, og flere håndduker under han når jeg dusjet han etter bading. Små barn og babyer trenger ikke å dusjes før bading, for de blir lett kalde når de er våte. Tok også da bilstolen inn til bassenget, den passer ikke inn i et låsbart skap uansett. Men noen legger babyen på en håndduk i dusjrommet. Anonymous poster hash: 80489...7de
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #9 Skrevet 4. mars 2015 Beklager mye skrivefeilAnonymous poster hash: 80489...7de
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #10 Skrevet 4. mars 2015 Du får kjøpt oppblåsbart "stellebord" som er kjekk å ha med segAnonymous poster hash: 63dac...bba
Sulfina Skrevet 4. mars 2015 #11 Skrevet 4. mars 2015 http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/50251798/
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #12 Skrevet 4. mars 2015 Hos oss har de i damegarderoben (for alt jeg vet så har de det i herre og) flere stellematter så jeg legger ungen oppå den. Benken den ligger på er bed og lav, og nå vil han helsr bare stå på gulvet men før så lå han i ro på stellematta og jeg rett ved den hele tiden. I dusjrommet er det en lekegrind, men mår han var liten baby så tok jeg med bilstolen som han kunne ligge i mens jeg dusja, og flere håndduker under han når jeg dusjet han etter bading. Små barn og babyer trenger ikke å dusjes før bading, for de blir lett kalde når de er våte. Tok også da bilstolen inn til bassenget, den passer ikke inn i et låsbart skap uansett. Men noen legger babyen på en håndduk i dusjrommet. Anonymous poster hash: [acronym="Full hash: 804890cb255a5f2ce0dcd3c0dcc177de"] 80489...7de [/ i] Å ikke dusje babyer uten badebleie før bading i klorinbaseng er i mot både hygieneforskriftene og å be om at barnet får hudirritasjoner etter bading. Klorin angriper bakterier på hud og badetøy for å uskadeliggjøre alt. Dermed får mange som ikke dusjer seg skikkelig ofte hudirritasjoner etter bading. Er ikke huden skikkelig rengjort og dusjet pøser og basengenes klorinanlegg ut klorin noe som er helt unødvendig ar alle skal bade i fordi noen ikke skjønner eller gidder dusje! ARG, griser. Anonymous poster hash: 85359...17b
Gjest AryaKillie Skrevet 4. mars 2015 #13 Skrevet 4. mars 2015 Jeg kan love deg at det er mer slitsomt med en baby som kan gå!! Makan😂
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #14 Skrevet 4. mars 2015 Å ikke dusje babyer uten badebleie før bading i klorinbaseng er i mot både hygieneforskriftene og å be om at barnet får hudirritasjoner etter bading. Klorin angriper bakterier på hud og badetøy for å uskadeliggjøre alt. Dermed får mange som ikke dusjer seg skikkelig ofte hudirritasjoner etter bading. Er ikke huden skikkelig rengjort og dusjet pøser og basengenes klorinanlegg ut klorin noe som er helt unødvendig ar alle skal bade i fordi noen ikke skjønner eller gidder dusje! ARG, griser.Anonymous poster hash: 85359...17b Var den infoen vi fikk på babysvømming, at de ikke trenger å dusje først, så de ikke kal bli kalde før de er i vannet. Går an å dusje/hjemme babyen først, de blir ikke så fort svett og skitne som oss voksne. Min unge har aldri reagert på klorin, enda han har annen eksem. Anonymous poster hash: 80489...7de
minister-mio Skrevet 4. mars 2015 #15 Skrevet 4. mars 2015 Hvordan får du i det hele tatt gjort noe som helst? 1
Blå politibil Skrevet 4. mars 2015 #16 Skrevet 4. mars 2015 Når gutten var så liten at han ikke gikk enda hadde jeg med engangs stelleunderlag og en ekstra håndduk han lå på mens jeg dusja meg raskt. Så tok jeg en dusj med han etterpå og tok på han badebleie. Det var også både balje og slike ikea høystoler i dusjen i garderobene. I garderoben kledde jeg og stelte babyen først. Sto da med et håndkle rundt meg. Før jeg satte han i bilstolen og kledde på megselv. Tok litt lengre tid, men egentlig ikke noe problem.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #17 Skrevet 4. mars 2015 Hvordan får du i det hele tatt gjort noe som helst? Må jo være lov å spørre hvordan folk gjør dette i praksis uten å få sleivspark fra her og der.Anonymous poster hash: 63dac...bba 2
minister-mio Skrevet 4. mars 2015 #18 Skrevet 4. mars 2015 Må jo være lov å spørre hvordan folk gjør dette i praksis uten å få sleivspark fra her og der.Anonymous poster hash: 63dac...bba ja det bør være lov
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #19 Skrevet 4. mars 2015 Hvordan får du i det hele tatt gjort noe som helst? ikke sant Anonymous poster hash: 55b90...d0e
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #20 Skrevet 4. mars 2015 Må jo være lov å spørre hvordan folk gjør dette i praksis uten å få sleivspark fra her og der.Anonymous poster hash: 63dac...bba når du spørr så dumt så. De fleste oppegående mennesker trenger ikke spørre om sånt.. Anonymous poster hash: 55b90...d0e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå