Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri i virkeligheten opplevd at folk tenker så svart/hvitt som en del her inne.

Bruker du ullundertøy, men er i mot pels så er du en hylker (prøv å dra på fjellet i 10-20 minus uten ull)

Er du ikke blå så er du kommunist

Ønsker du å bedre kvinners rettigheter er du en ekstremistisk feminist som hater menn.

Ønsker du å bedre menns rettigheter så er du en ekstremistisk kvinnehater

Man kan ikke være en helt normal person her inne føler jeg. Man blir stemplet for et eller annet uansett hva man skriver.

Hvorfor kan ikke folk være litt mindre krasse og tenke så svart/hvitt her inne? Det ødelegger alle diskusjoner..

Snakker selvsagt ikke om alle. Er heldigvis mange her inne som skjønner at man kan være det ene uten å være det andre, men det drukner liksom i alt hat.

Så det er sikkert en slik svart/hvitt person som leser denne tråden: vær snill og tenk deg om neste gang. Du trenger ikke være krass og gå til angrep på folk fordi du mener noe litt annet enn dem. Kanskje du bare misforstår litt og at dere egentlig ikke er så uenige likevel?

Ha en god natt alle :blomst:

Anonymous poster hash: 4bac3...6b3
  • Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

"Bruker du ullundertøy, men er i mot pels så er du en hylker (prøv å dra på fjellet i 10-20 minus uten ull)"

Nå brydde jo ikke denne personen seg om bruken av pels heller da...

Anonymous poster hash: a3c44...f2d
  • Liker 1
Skrevet

Føler akkurat det samme som deg! :hug:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig enig med deg :). Måten mange 'snakker' på er ofte veldig aggressiv og bastant. Vi er forskjellige og har veldig ulike utgangspunkt, men vi bør 'snakke' pent og ordentlig til hverandre :)

Men eksempelet med saueull var spesiell, for det går en tråd om dyremishandling også nå og der er TS urimelig og provoserende, om ikke den tråden bare er en trolltråd.

Anonymous poster hash: 0fd94...ca3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig enig med deg :). Måten mange 'snakker' på er ofte veldig aggressiv og bastant. Vi er forskjellige og har veldig ulike utgangspunkt, men vi bør 'snakke' pent og ordentlig til hverandre :)

Men eksempelet med saueull var spesiell, for det går en tråd om dyremishandling også nå og der er TS urimelig og provoserende, om ikke den tråden bare er en trolltråd.

Anonymous poster hash: 0fd94...ca3

Med den første mente jeg bare generelt. Ikke den tråden :)

Anonymous poster hash: 4bac3...6b3

Skrevet

Ikke enig,

Lite kjekt å være høflig bak et tastatur. :blomst:

Gjest Horatio Hornblower
Skrevet

Når man er på nette blir man automatisk veldig ekstreme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...