Gå til innhold

Up & Go bleier?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Finnes det en billigere versjon av up & go bleier utenom de som Libero selger?

Og hvilke str er de i? Pris?

Og evnt når begynte du/dere med up & go?

Merker behovet har meldt seg, da jentungen vår ikke ligger i ro på stellebordet lengre..

Anonymous poster hash: e516f...7f7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er usikker på det du spør om, men er up-and-to lettere å ta på når barnet ikke er i ro da?

AnonymBruker
Skrevet

Rema 1000 har en rimeligere versjon, mummi tror jeg de heter. Brukte de på guttungen.

Anonymous poster hash: 1820f...951

Skrevet (endret)

Rema 1000 sine brukte vi også. De er ikke kjempebillige som de billige med borrelås, men tror de er billigere enn Pampers/Libero.

De med borrelås er nå mer praktisk nå om vinteren når de går med strømpebukse. Jeg pleide å sitte på en liten stol på badet mens han sto, og så holdt jeg bleien på plass foran og bak med knærne mens jeg festet borrelåsene. Evt. at han hjalp meg med å holde bleien på plass.

Endret av Jade
AnonymBruker
Skrevet

Norge er det landet som har billigst bleier, tro det eller ei! Da jeg var i Australia betalte jeg over 100 kr for ei pakke. I Danmark like dan. Det er virkelig ikke dyrt med 48 kr for en bleiepakke hvor du fpr hver 4. gratis!

Anonymous poster hash: bb149...9f6
  • Liker 2
Skrevet

Finnes det en billigere versjon av up & go bleier utenom de som Libero selger?

Og hvilke str er de i? Pris?

Og evnt når begynte du/dere med up & go?

Merker behovet har meldt seg, da jentungen vår ikke ligger i ro på stellebordet lengre..Anonymous poster hash: e516f...7f7

Du får bleiebukser som er billigere, men da er det andre merker. First price har iallefall.

Men, det er jo mye lettere med teipbleier, spesielt når barnet har mye klær på. Da slipper du å ta av bukse og strømpebukse for å skifte bleia. Med bleiebukser blir det jo ikke lettere med bleieskift når barnet ligger urolig, ettersom du må kle av og på.

En annen ting er at bleiebukser lekker fortere enn teipbleier og de kan ikke tilpasses barnet ift størrelse rundt livet.

Når vi bruker bleiebukser om natta så er det alltid vått i senga morgenen etter.

Skrevet

Bruk gjerne up an go hjemme, men ikke i barnehagen, please. :P

Det skaper endel merarbeid, fordi med teip og tissebleier kan man kjapt skifte på barn som står med bukser på knærne.

Og det kan bli endel blekeskift ila en dag, og ta av alt benklær hver dag gjør at det tar mer tid.

:)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...