showgirl Skrevet 14. august 2004 #1 Skrevet 14. august 2004 Noen som har en god håndkrem å anbefale? Jobber i helsesektoren og vasker hender dagen Mye + spriter de så de er tørre og trenger fuktighet. Trenger helst noe som trekker seg inn raskt og ikke er "klissete".
Gjest Ethereal Skrevet 14. august 2004 #3 Skrevet 14. august 2004 Dove er bra, og billig. Av de dyrere liker jeg Decleor sin, og den fra Body Shop som heter Africa Spa Hand and Feet Honey Butter. Den synes jeg i tillegg lukter nyyydelig, men smaken er som kjent som baken...
Cilla Skrevet 14. august 2004 #4 Skrevet 14. august 2004 og den fra Body Shop som heter Africa Spa Hand and Feet Honey Butter. Den synes jeg i tillegg lukter nyyydelig' date=' men smaken er som kjent som baken...[/quote'] Er det noe lignende lukt som Hemp håndkremen? For den liker jeg IKKE lukten på, og liker du den, så vet jeg at jeg ikke skal prøve African spa..etc. Liker godt Clarins sin håndkrem, og en som heter Glycenello eller noe lignende, selges på apoteket, lukter litt vaskemiddel men er kjempegod for hendene.
Arkana Skrevet 14. august 2004 #5 Skrevet 14. august 2004 Jeg liker også Dove sin, men ellers er favorittene Clarins Jeunesse des Mains og Biotherm Biomains.
Gjest Anonymous Skrevet 14. august 2004 #7 Skrevet 14. august 2004 biotherm sin er nydelig, må må må bare prøve den og du er frelst. lukter godt også
Gjest Anonymous Skrevet 14. august 2004 #8 Skrevet 14. august 2004 AHAVA. Hendene blir utrolig myke og den lukter kjempe godt.
Gjest Ethereal Skrevet 14. august 2004 #9 Skrevet 14. august 2004 Er det noe lignende lukt som Hemp håndkremen? For den liker jeg IKKE lukten på, og liker du den, så vet jeg at jeg ikke skal prøve African spa..etc. Liker godt Clarins sin håndkrem, og en som heter Glycenello eller noe lignende, selges på apoteket, lukter litt vaskemiddel men er kjempegod for hendene. Africa Spa lukter ifølge kjæresten Syden Litt søtt, honning, mandel, vanilje, kakao...Jeg elsker lukta, og den gjør virkelig hendene myke. Forresten så jeg at Body Shop hadde fått en ny håndserie, jeg testet håndkremen der og da, og den luktet mandel.
Tusseline Skrevet 14. august 2004 #10 Skrevet 14. august 2004 Er usikker på om den finnes i Norge (selv om det er stemplet ett norsk flagg på), men Neutrogenas håndkrem er helt suveren!
Uma Skrevet 14. august 2004 #11 Skrevet 14. august 2004 Jeg har en favoritt.... Håndkremen fra Vaseline Intensive Care. Den rosa. Den er bra og billig.... Også lukter den godt og går fort inn i hendene slik at du kan ta på etter hver gang du vasker deg og trenger ikke vente før du tar i noe eller slikt... Også styrker den neglene også. Det har ikke jeg merket såååå forskjell på da,men de sier så iallfall!!
glaciera Skrevet 14. august 2004 #12 Skrevet 14. august 2004 Jeg synes faktisk Spenol er noe av det beste for tørre hender - og jeg er en selverklært merkeslave. Shiseido er også kjempegod, men dyr. Er ellers enig i Clarins og Biotherm som allerede er nevnt.
Alterna Skrevet 14. august 2004 #13 Skrevet 14. august 2004 De fra Creative Naildesign er gode, de heter Creative Scentsations og du kan velge mellom mange forskjellige lukter, de er kjempedrøye i bruk. Finnes også som bodylotion.
Gjest Ethereal Skrevet 14. august 2004 #14 Skrevet 14. august 2004 En håndkrem jeg IKKE synes er noe god, er Multivitamin-håndkremen fra Dermalogica. Jeg må smøre masse, men effekten forsvinner rett etterpå. Ikke lukter den noe godt, heller.
Gjest Anonymous Skrevet 14. august 2004 #15 Skrevet 14. august 2004 Er tidvis plaget av tørre hender og har prøvd maaange håndkremer. Den beste er en som heter SebaMed fra apoteket. Koster 60-70 kr for en liten tube, men den er veldig drøy. Den trekker veldig raskt inn i huden, finnes ikke klissete og om jeg smører et par-tre ganger om dagen i et par dager er hendene mine myke og pene i lang tid -anbefales på det varmeste
Cilla Skrevet 14. august 2004 #16 Skrevet 14. august 2004 Jeg har ingen gode erfaringer fra SebaMed sin håndkrem, så det er sagt.
Gjest Madden Skrevet 15. august 2004 #17 Skrevet 15. august 2004 Glycinello lukter ikke vaskemiddel Cilla! Den lukter sitron...! og er veldig god for hendene... Ellers har jeg en favoritt i Decleor sin håndkrem..men akkurat nå klarer jeg ikke lukten (lukter Furu eller gran eller noe... )
Gjest gjest1 Skrevet 15. august 2004 #18 Skrevet 15. august 2004 Jeg har en favoritt.... Håndkremen fra Vaseline Intensive Care. Den rosa. Den er bra og billig.... Også lukter den godt og går fort inn i hendene slik at du kan ta på etter hver gang du vasker deg og trenger ikke vente før du tar i noe eller slikt... Også styrker den neglene også. Det har ikke jeg merket såååå forskjell på da,men de sier så iallfall!! Denne håndkremen er helt forferdelig. Den virker faktisk uttørkende. Jeg får tørrere hender av å bruke den.. (Angående African Spa, den lukter ikke hemp..hemp-serien fra Bodyshop er kanskje bra, men den lukter SÅ jævlig!)
showgirl Skrevet 15. august 2004 Forfatter #19 Skrevet 15. august 2004 Trur jeg får bare prøve ut diverse håndkremer framover Har litt lyst på en litt dyr en, men om en billig er bra så er det kanskje like greit å spare de kronene :-)
Kelsey Skrevet 15. august 2004 #20 Skrevet 15. august 2004 Neutrogena sin håndkrem er super! Den er litt klissete, og trekker ikke så fort inn, så den egner seg best til bruk om natten. Når jeg bruker den så trenger jeg ikke å smøre meg om dagen i hele tatt. Og jeg har i utgangspunktet veldig tørre hender. Tror ikke den er så dyr heller :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå