AnonymBruker Skrevet 3. mars 2015 #1 Skrevet 3. mars 2015 Gutten min på 18 mnd har fått stygt utslett på armer, bein og litt på ryggen. Han har slitt med atopisk eksem tidligere, så når det over natten var veldig rødt, nuppete og hissig dro vi til legen for å få kortison salve som vi begynte med samme dag. Det er blitt litt mindre hissig rundt nuppene etter vi begynte med denne. Barnehagen mente at dette var vannkopper. Utslettet ser jo ut som hissige vannkopper, (blærer, og sprukkene sår/skorper) men de sitter mange tett på samme området, mens andre områder er helt uten. Det jeg stusser på er jo at det ikke er noe på bryst/mage og fjeset, som vist nok skal være det første stedet de kommer? Noen som har opplevd lignede vannkopper? Og burde jeg isåfall avslutte kortisonbehandlingen? Anonymous poster hash: 8c834...44b Anonymous poster hash: 8c834...44b
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2015 #2 Skrevet 3. mars 2015 Jenta mi på 4 år har nettopp hatt vannkopper. Det så først ut som små røde myggstikk, før det kom væske i dem. Hun hadde vannkopper absolutt overalt, men på enkelte områder var de mer samlet i en klynge. De kom først nedentil og på leppene, av alle plasser. Så jeg ble en smule bekymret kan du si... så jo nærmest ut som et herpes-utbrudd! Hun ble veldig sår i tillegg.Anonymous poster hash: 7a1d6...e2c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå