Miegrisen Skrevet 3. mars 2015 #1 Skrevet 3. mars 2015 Vår siemens selfcleaning condenser-tørketrommel stopper med slitsomt jevne mellomrom og piper frenetisk... Lampen som varsler om at vannoppsamleren er full lyser, men den er ikke det og har aldri vært det, for jeg er nøye med å tømme den. Jeg har renset og skylt alle filtre jeg kan komme til nøye, men det hjelper ikke. Jeg prøvde også å fylle litt rent vann i beholderen og sette den inn igjen, da fikk den tørket en vask, med bare ett stopp, men nå er den i gang igjen. Det står ingenting om det i bruksanvisningen og jeg klarer ikke finne ut hva det er. Den har holdt på sånn i flere uker og ingenting hjelper! Jeg holder på å bli gal av all pipingen. Den er bare litt over ett år gammel og vi har tatt godt vare på den, så den burde være helt i orden. Er det noen som vet hvordan jeg løser problemet?
SaltLakris Skrevet 4. mars 2015 #3 Skrevet 4. mars 2015 Et billig triks som kan være verdt å prøve, før du må skaffe service: vaske følerne inni trommelen med rødsprit. Dersom disse får et belegg av støv, fett, eller annet, så virker de ikke ordentlig. De vil oppfatte at vasken er tørr før den er det. Ikke sikkert dette kan hjelpe på ditt problem, men ville nå tipse i alle fall :-)
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #4 Skrevet 5. mars 2015 Sjekk om det finnes en restart-knapp på baksiden av trommelen, gjerne under dekselet. Det gjør det på vår, og det hender vi må restarte trommelen når den begynner å tulle. Anonymous poster hash: 881c2...690
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå