Gjest kattis Skrevet 14. august 2004 #1 Skrevet 14. august 2004 Jeg vil gjerne fylle opp trance/dance lista mi på Winamp! Trenger deres hjelp på forslag til bra sanger. Eksempel på type musikk: Michael woods - solex Novaspace - time after time Da buzz - dangerous Karaya - she moves Kate Ryan - Scream for more Neo Cortex - Elements kom med deres favoritter!
Gjest Anonymous Skrevet 14. august 2004 #2 Skrevet 14. august 2004 Jeg vil gjerne fylle opp trance/dance lista mi på Winamp! Trenger deres hjelp på forslag til bra sanger. Eksempel på type musikk: Michael woods - solex Novaspace - time after time Da buzz - dangerous Karaya - she moves Kate Ryan - Scream for more Neo Cortex - Elements kom med deres favoritter! TRANCE/DANCE SUCKS!!
Gjest TomKrus Skrevet 14. august 2004 #3 Skrevet 14. august 2004 Raiven Maize - The reale life Energy 52 - Cafe del Mar Jakatta ft. Seal - My vision David Guetta - Love don't let me go Starchaser - Love will set you free Iio - Rapture KMC - I feel so fine Timo Maas - To get down Klubbmusikk er det iallfall
Gjest *Lillian* i.i. Skrevet 14. august 2004 #4 Skrevet 14. august 2004 "Pussy Lovers" med DJ Balloon "Words" med Mark Oh Ellers har Ian Van Dahl mye bra, og det har også selvsagt selveste Tiesto! Liker du dance/trance så må du jo ha noe av Tiesto - kongen selv Lillian
Gjest Rio Skrevet 15. august 2004 #7 Skrevet 15. august 2004 Slutt å vær så barnslig "trance dance sucks, grøss". Alle har forskjellig smak. Ta en titt på http://www.idp.nl/online/charts/
Gjest Anonymous Skrevet 15. august 2004 #8 Skrevet 15. august 2004 Slutt å vær så barnslig "trance dance sucks' date=' grøss". Alle har forskjellig smak. Ta en titt påhttp://www.idp.nl/online/charts/[/quote'] Jepp, det er sant. De sier at de liker trance, men da må jeg få si meg enig med tusseline om at musikken er grøss. De sa meningen sin - jeg sa min!
Gjest TomKrus Skrevet 15. august 2004 #9 Skrevet 15. august 2004 Jepp, det er sant. De sier at de liker trance, men da må jeg få si meg enig med tusseline om at musikken er grøss. De sa meningen sin - jeg sa min! Noen spurte om musikktips innen trance/dance, ikke etter folks mening om musikken.
Gjest TomKrus Skrevet 15. august 2004 #11 Skrevet 15. august 2004 Faithless - Insomnia er "mandatory" Salva Mea (? ) med Faithless er også nesten en "klassiker". Ellers er ATB greit å ha med.
~Viva~ Skrevet 15. august 2004 #12 Skrevet 15. august 2004 William Orbit - Adiago for Strings Noemi - In My Dreams Dito - Shadows The Space Brothers - One More Chance Cloxx - Clocks DJ Spoke - Ignition Delerium - Silence 4 Strings - Diving Blank & Jones - Cream Missing Heart - Tears in May DJ Quiksilver - Ameno
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå