AnonymBruker Skrevet 3. mars 2015 #1 Skrevet 3. mars 2015 Pleier dere å ha sjokoladebiter i når dere lager hjemmelaget sjokolademousse? Er det bare å røre i eller kan de synke?Anonymous poster hash: 09583...d90
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2015 #2 Skrevet 3. mars 2015 Ja, jeg bruker å ha i sjokoladebiter, rører inn mesteparten og legger resten på toppen. Anonymous poster hash: 7751a...ba3
Brunhilde Skrevet 4. mars 2015 #3 Skrevet 4. mars 2015 Det er veldig godt med sjokoladebiter i hjemmelaget mousse, og jeg gjør det litt annerledes: Jeg river sjokoladen og legger et lag mousse, et lag revet sjokolade og et lag mousse oppå. Pynter gjerne med litt sjokoladebiter på toppen, og ja, jeg serverer som regel dessert i porsjonsglass.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #4 Skrevet 4. mars 2015 Brunhilde Det blir jo nesten som Dronning Maud pudding da Anonymous poster hash: 6ea6d...763
Brunhilde Skrevet 4. mars 2015 #5 Skrevet 4. mars 2015 Brunhilde Det blir jo nesten som Dronning Maud pudding da Anonymous poster hash: 6ea6d...763 Det at noe legges opp likt betyr jo ikke at det er det samme? Jeg mener, om jeg serverer laks og koteletter med samme tilbehør, så er det jo fremdeles laks og koteletter, liksom.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #6 Skrevet 4. mars 2015 Det var ikke ment som kritikk, ei heller at det var det samme. Men at det likner på fremgangsmåten. Jeg burde vel lagt til en kommentar om at jeg synes den måten var en god måte å lage mousse på. Beklager det. Anonymous poster hash: 6ea6d...763
Brunhilde Skrevet 4. mars 2015 #7 Skrevet 4. mars 2015 Det var ikke ment som kritikk, ei heller at det var det samme. Men at det likner på fremgangsmåten. Jeg burde vel lagt til en kommentar om at jeg synes den måten var en god måte å lage mousse på. Beklager det. Anonymous poster hash: 6ea6d...763 Jeg tok det ikke som kritikk, men jeg syns sjokolademousse er så godt (og Dronning Maudpudding så vondt) at jeg nesten - bare nesten - ble litt fornærmet. Det var ikke meningen å være ekkel tilbake, beklager hvis det virket slik!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå