AnonymBruker Skrevet 3. mars 2015 #1 Del Skrevet 3. mars 2015 Tips mot å ikke miste så mye hår under amming? Blir gal av å finne hår over alt! Anonymous poster hash: 8eb61...471 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2015 #2 Del Skrevet 3. mars 2015 Det har ikke noe med amming å gjøre, det er fordi du har vært gravid. Du mister mindre hår under graviditeten enn du vanligvis gjør, og så normaliserer det seg en stund etter at barnet er født. Ingen verdens ting å gjøre med desverre, helt enig i at det er utrolig irriterende! Anonymous poster hash: 36def...fbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2015 #3 Del Skrevet 3. mars 2015 Så lenge du har vært gravid er det ikke noe du kan gjøre. Det er hormonelt styrt og kommer som følge av graviditet. Amming har ingenting med det å gjøre. Anonymous poster hash: edbb7...805 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2015 #4 Del Skrevet 3. mars 2015 Når kan jeg forvente at dette begynner? Baby er snart 3mnd Anonymous poster hash: 371bd...2fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2015 #5 Del Skrevet 3. mars 2015 Aha, det viste jeg ikke Takk for svar! Jaja, får bare håpe det stopper før jeg sitter igjen her uten hår!! TS Anonymous poster hash: ecaf2...2e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2015 #6 Del Skrevet 3. mars 2015 Når kan jeg forvente at dette begynner? Baby er snart 3mnd Anonymous poster hash: 371bd...2fc Begynte vell når babyen var ca 2 månder tror jeg.. TSAnonymous poster hash: ecaf2...2e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2015 #7 Del Skrevet 3. mars 2015 Når kan jeg forvente at dette begynner? Baby er snart 3mndAnonymous poster hash: 371bd...2fc Hos meg har det startet 3 mnd etter fødsel og vart i ca 3 mnd. Anonymous poster hash: edbb7...805 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2015 #8 Del Skrevet 3. mars 2015 Det verste er den utrolig stygge etterveksten man får etterpå Anonymous poster hash: 17e3f...cd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2015 #9 Del Skrevet 3. mars 2015 Sørg for at du har tilstrekkelig jern og B12. Anonymous poster hash: e71b3...fab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LindaM Skrevet 3. mars 2015 #10 Del Skrevet 3. mars 2015 Ikke mye du kan gjøre for å stoppe håravfallet. Men hvis du masserer hodebunnen litt ekstra ved hårvask, så stimulerer du blodsirkulasjonen til hårsekkene. Da kommer gjerne det nye håret raskere tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå