Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har gått til en fast frisør de siste tre åra. Alltid strålende fornøyd; dyr salong og flinke ansatte. Nå hadde de ansatt en ny som stripet håret mitt gult, enda jeg har et askeblondt hår som skal være et bra utgangspunkt! Er såååå misfornøyd og forbanna men tør ikke gå dit og klage....

Vil forsøke å få rettet det opp- er det noen som kan anbefale meg en skikkelig god frisør??

NB. Haster!!!

Anonymous poster hash: a800e...4f2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har gått til en fast frisør de siste tre åra. Alltid strålende fornøyd; dyr salong og flinke ansatte. Nå hadde de ansatt en ny som stripet håret mitt gult, enda jeg har et askeblondt hår som skal være et bra utgangspunkt! Er såååå misfornøyd og forbanna men tør ikke gå dit og klage....

Vil forsøke å få rettet det opp- er det noen som kan anbefale meg en skikkelig god frisør??

NB. Haster!!!

Anonymous poster hash: a800e...4f2

Ingen skam å gå tilbake! De fleste frisører vil heller rydde opp i egne "feil" selv, enn å få et dårlig rykte. Kanskje hun bare trenger å lære deg å kjenne.

Anonymous poster hash: a15be...2b3

AnonymBruker
Skrevet

Ikke Nikita i allefall - der fikk jeg ofte gule striper, flekker, til og med helt gul ettervekst (altså, uten striper). De stripet også håret mitt med hette da det var dritlangt. Ikke var de alltid like blide da jeg klaget heller..

Anonymous poster hash: f56fc...4d4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...