AnonymBruker Skrevet 3. mars 2015 #1 Del Skrevet 3. mars 2015 Noen som kan hjelpe meg litt? Lyst til å begynne med sminke men kan ingenting! Anonymous poster hash: c1dc0...729 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aella Skrevet 3. mars 2015 #2 Del Skrevet 3. mars 2015 Mange fine videoer på youtube 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #3 Del Skrevet 4. mars 2015 Men hvordan vet jeg hva som passer meg og sånt da? Anonymous poster hash: c1dc0...729 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandie Skrevet 4. mars 2015 #4 Del Skrevet 4. mars 2015 Youtube er din venn:) Søk på make-up tutorials og lignende,så ser du etter noen med samme hudtone og farger som deg selv,prøver deg frem og bare koser deg.Enkelte ting,som f.eks.å legge eyeliner/kajal,kan ta litt tid å lære,men øvelse gjør mester. Ellers er det viktig å investere i gode produkter som passer til deg.Dra gjerne til et parfymeri og få kyndig hjelp,men ikke la deg overtale til å kjøpe alt mulig heller.Det er ikke nødvendigvis de dyreste produktene som er best alltid. I starten kommer du langt med: -En foundation (evt.en farget dagkrem om huden din er fin og ikke har urenheter osv.) -En mascara og en eyeliner/kajal (her kan du velge mellom mange typer f.eks.flytende,tusj- eller blyantform). -En øyenskyggepalett med farger som kler deg og fremhever øyenfargen din -Leppestift/lipgloss og evt.et pudder eller concealer om huden din trenger det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A.s Skrevet 4. mars 2015 #5 Del Skrevet 4. mars 2015 (endret) Du er ikke nødt til å bruke feks kajal i hverdagen, kan bli litt mye å starte med.. Jeg ville sagt at var fint å ha; En primer som skal på huden ti minutter etter fuktighetskrem En foundation/ bb krem ( gå på en hudpleieforretning feks og få hjelp til hva som passer deg eller Google deg rundt) Concealer for under øynene En finishing/ setting pudder som kan være gjennomsiktig, det skal bare sette sminken En mascara og om nødvendig vippetang Om du vil kan du også kjøpe med leppestift, øyeskygge, kajal Du har kanskje en følelse om hva slags look du er ute etter så gå etter det Evt Google deg rundt på sminkeblogger og sjekk ut youtube øvelse gjør mester! Endret 4. mars 2015 av A.s Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samdrakolleee Skrevet 6. mars 2015 #6 Del Skrevet 6. mars 2015 Jeg vil anbefale deg å ikke smøre hele ansiktet med sminke "over natta" om du vanligvis ikke går med sminke i det hele tatt. Men jeg kan anbefale: -Bareminerals pudderfoundation (legger seg veldig naturlig, og dekker bra) -øyenskygge til brynene. Det kan bli litt hardt med penn. (gå for en tone lysere enn hårfargen din! en tone mørkere kan ofte bli litt for hardt.) -en maskara (vær ups på klumper, kan du bruke bakdelen på en øredobb og dele opp øyenvippene.) Her er noen tutorials jeg fant som kanskje kan være til hjelp: Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2015 #7 Del Skrevet 8. mars 2015 Jeg har fått masse hjelp på sminkeforumet til Heidi Ousdal, anbefales:) Nei, dette er ikke reklame, jeg er bare en vanlig bruker som er fornøyd med hjelpen hun har fått:P Ellers har jeg sett masse youtubevideoer:) Anonymous poster hash: 43e11...540 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moncabang Skrevet 8. mars 2015 #8 Del Skrevet 8. mars 2015 Jeg har fått masse hjelp på sminkeforumet til Heidi Ousdal, anbefales:) Nei, dette er ikke reklame, jeg er bare en vanlig bruker som er fornøyd med hjelpen hun har fått:P Ellers har jeg sett masse youtubevideoer:) Anonymous poster hash: 43e11...540 Det forumet er lagt ned... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #9 Del Skrevet 10. mars 2015 Det forumet er lagt ned... SKRIIIK! Anonymous poster hash: 43e11...540 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #10 Del Skrevet 10. mars 2015 Det forumet er lagt ned... Nei, det er opp igjen. Sminkeforum.comAnonymous poster hash: 06b0d...31c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moncabang Skrevet 11. mars 2015 #11 Del Skrevet 11. mars 2015 Nei, det er opp igjen. Sminkeforum.comAnonymous poster hash: 06b0d...31c Så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå