AnonymBruker Skrevet 3. mars 2015 #1 Skrevet 3. mars 2015 Er det noen som har erfaring med veskene derfra? Kvalitet og utseende? Har bare sett de på nett, og liket godt denne:http://shop.bymalenebirger.com/no/item/grinolas-printed-bag-q56375011/ Noen som har erfaring med de? Blir denne størrelsen altfor stor til hverdags? Jeg liker generelt store vesker, men kan se ut som denne nesten bikker over til weekendbag?Anonymous poster hash: f8017...951
skyflakes Skrevet 3. mars 2015 #2 Skrevet 3. mars 2015 Jeg har sett den irl, og jeg syns ikke den er for stor. Passe størrelse hvis du har med deg mye på farten
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2015 #3 Skrevet 3. mars 2015 Jeg har sett den irl, og jeg syns ikke den er for stor. Passe størrelse hvis du har med deg mye på farten Den største av de? Så bra isåfall Jeg har stort sett med meg altfor mye, og trives best med store vesker siden jeg er høy. Vet du om den er/blir slapp i fasongen?Anonymous poster hash: f8017...951
skyflakes Skrevet 3. mars 2015 #4 Skrevet 3. mars 2015 Den største av de? Så bra isåfall Jeg har stort sett med meg altfor mye, og trives best med store vesker siden jeg er høy. Vet du om den er/blir slapp i fasongen?Anonymous poster hash: f8017...951 Alt er jo relativt da Jeg liker store vesker fordi jeg har med meg mye, men den er jo ikke direkte liten. Det vet jeg dessverre ikke :o
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #5 Skrevet 4. mars 2015 Ingen som har sett de/erfaring med de?Anonymous poster hash: f8017...951
mereo Skrevet 5. mars 2015 #6 Skrevet 5. mars 2015 Sto å sikla på den i ett butikk vindu her om dagen. Veldig pen veske. For min del tror jeg stroppene kanskje er litt for smale til det jeg ville brukt den til. (Men så tar jeg jo med meg halve verden og litt til) 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #7 Skrevet 5. mars 2015 Sto å sikla på den i ett butikk vindu her om dagen. Veldig pen veske. For min del tror jeg stroppene kanskje er litt for smale til det jeg ville brukt den til. (Men så tar jeg jo med meg halve verden og litt til) Så bra at den var fin! Så du hvordan den var størrelsemessig/om den største blir enorm? Er redd den skal bli en pløsete fille.. Tror jeg bare bestille og se Anonymous poster hash: f8017...951
julie90 Skrevet 5. mars 2015 #8 Skrevet 5. mars 2015 Jeg har den som er helt lik som koster 1799,-. Dvs at den er hakket mindre Passer perfekt til hverdags. Som nevnt over her, så synes jeg ikke den du har vist er noe spesielt stor i virkeligheten heller. Er veldig glad i jeg har, for den kan jeg også bruke når jeg skal ut og spise på kvelden og slikt, uten at den blir for "jobbmessig". Hvis du mangler litt store vesker, så hadde jeg gått for denne! Jeg er veldig glad i å variere størrelser på vesker.
mereo Skrevet 5. mars 2015 #9 Skrevet 5. mars 2015 Så bra at den var fin! Så du hvordan den var størrelsemessig/om den største blir enorm? Er redd den skal bli en pløsete fille.. Tror jeg bare bestille og se Anonymous poster hash: f8017...951 Den så ut til å være omtrent på størrelse med MK veskene av samme form/fasong, men som nevnt under så finnes den i en størrelse mindre. Jeg ville nok valgt den store, for å ha muligheten til å ha med på laptop, etc.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #10 Skrevet 5. mars 2015 Jeg har den som er helt lik som koster 1799,-. Dvs at den er hakket mindre Passer perfekt til hverdags. Som nevnt over her, så synes jeg ikke den du har vist er noe spesielt stor i virkeligheten heller. Er veldig glad i jeg har, for den kan jeg også bruke når jeg skal ut og spise på kvelden og slikt, uten at den blir for "jobbmessig". Hvis du mangler litt store vesker, så hadde jeg gått for denne! Jeg er veldig glad i å variere størrelser på vesker. Så bra å høre! Blir den pløsete i fasongen når den ikke er stappfull? Kan se sånn ut på noen bilder?Anonymous poster hash: f8017...951
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2015 #11 Skrevet 5. mars 2015 Den så ut til å være omtrent på størrelse med MK veskene av samme form/fasong, men som nevnt under så finnes den i en størrelse mindre. Jeg ville nok valgt den store, for å ha muligheten til å ha med på laptop, etc. Tusen takk for svar Blir den store isåfall.Anonymous poster hash: f8017...951
julie90 Skrevet 5. mars 2015 #12 Skrevet 5. mars 2015 Så bra å høre! Blir den pløsete i fasongen når den ikke er stappfull? Kan se sånn ut på noen bilder?Anonymous poster hash: f8017...951 Jeg stapper alltid så mye greier oppi at den ikke blir pølsete Har også f.eks. alltid et skjerf oppi. Er ikke noe glad i "tomme" vesker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå