Huldra Skrevet 1. juli 2002 #1 Skrevet 1. juli 2002 Det er så lenge siden sist jeg var i et bryllup at jeg ikke husker gangen i det hele. Når passer det å putte inn en sang for eksempel? Og bruker dere alle den vanlige "Here comes the bride..." når dere går opp kirkegulvet? Hva med utgangsmusikken? Hjelp meg litt da jenter!
Gjest Anonymous Skrevet 1. juli 2002 #2 Skrevet 1. juli 2002 Her finner du all den informasjonen du trenger om selve vielsen: http://www.orkdalsmenighetene.no/vigsel/index.htm Her finner selve ritualet, forslag til salmer, forslag til marsjer o.s.v. Vi bruker den Tradisjonelle Mendehlson inn og den tradisjonelle Wagner ut, men dette er selvsagt smak og behag. Men ta en titt på den siden for der er alt du lurer på!
Huldra Skrevet 1. juli 2002 Forfatter #3 Skrevet 1. juli 2002 Hei! Tusen takk for tipset til den supre siden! Vi blir nok som dere å bruke den Tradisjonelle Mendehlson inn og den tradisjonelle Wagner ut vi også. Den hører liksom med til et bryllup synes jeg!! Så mangler bare salmene da... hva skal man velge der?? Hvilke har du valgt? Skal ha en solist som synger "Det vackraste" med Cecilia Vennersten, passer den tidlig eller i slutten av vielsen? Hva synes du? Klem fra Huldra
Gjest Augustbrud02_ Skrevet 1. juli 2002 #4 Skrevet 1. juli 2002 "Det vackraste" er jo en flott sang å bruke, og den kan du bruke istedenfor en salme i kirken. Av salmer har vi valgt: -Kjærlighet fra Gud -Alltid freidig -Gud signe vårt dyre fedreland Vi er usikre på om vi får bruke den siste salmen, vi håper iallfall på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå