AnonymBruker Skrevet 3. mars 2015 #1 Skrevet 3. mars 2015 Har et Panasonic filmkamera digitalt som er 15 år gammelt. Små kassetter her med film som jeg ønsker å se på tvskjerm slik at alle kan se istedenfor bare på den kknøttlille skjermen man kan trekke ut på kameraet. Hvordan kabel trenger jeg og hvordan gjør jeg dette? Anonymous poster hash: f863d...039
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2015 #2 Skrevet 3. mars 2015 Det kommer helt an på hvilke utganger du har på kameraet, det, og hvilken type minnekort du har. Uten å ha eid et videokamera i mitt liv, vil jeg foreslå følgende muligheter: - Du finner ut hvilken type utganger du har på kameraet, og kobler kameraet direkte til TVen. Jeg vil tippe det fulgte passende kabel med kameraet? - Du kobler kameraet til PCen din med kabel, og overfører filmene til harddisk. Deretter spiller du av filmene via HDMI-kabel e.l. - Du tar ut minnekortet fra kameraet, og plugger det inn i PCen eller separat kortleser koblet til PCen. Deretter kan du velge om du vil spille av filmene direkte fra kortet via kabel til TV eller lagre dem på PCen først. - Etter å ha overført filmene til PCen, brenner du dem over på et medium du kan spille av på annet vis (DVD, BluRay). (Jeg ser etter hvert at du sier du har kamera med "små kassetter". I så fall kan det se ut til at alternativ 3 ikke er aktuelt, men jeg lar det stå likevel.) Anonymous poster hash: d4b33...4ab
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2015 #3 Skrevet 3. mars 2015 Takk skal prøves Anonymous poster hash: f863d...039
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå