Gå til innhold

Svetteringer - din mening

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som overskriften sier, svetteringer. Hva syntes du om det, enten du eller gutt eller jente, mann eller dame- er det stygt?

Noen har jo overdreven svette spesielt under armene, og sliter med å få det under kontroll... Er det ekkelt?

Anonymous poster hash: 33b30...c55
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er ekkelt ja, men sliter litt med det selv så tenker ikke noe stygt om personen - mer medfølelse... (Er jo rimelig ubehagelig også med å gå å være konstant våt under armene også...)

Anonymous poster hash: c9f1b...4c8
AnonymBruker
Skrevet

Alle svetter, så jeg bryr meg ikke nevneverdig.

Anonymous poster hash: 14b09...de9
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er ganske ekkelt, men jeg tenker ikke noe stygt om personen fordi.

Anonymous poster hash: 5302e...b81
Gjest BonBon
Skrevet

Det er jo stygt og ikke noe fint å se på. Men de fleste oppegående vet jo at det ikke nødvendigvis er personen sin feil og at alle svetter forskjellig.

Har du prøvd disse 24/7 rullene eventuelt vurdert botox?

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo stygt og ikke noe fint å se på. Men de fleste oppegående vet jo at det ikke nødvendigvis er personen sin feil og at alle svetter forskjellig.

Har du prøvd disse 24/7 rullene eventuelt vurdert botox?

Jeg har prøvd alt av deoroller og aluminiumklorid og diverse, og driver nå å vurderer botox og kirurgi(men er fryktelig dyrt)... Jeg føler meg aldri komfertabel, må alltid ha store t-shirts eller genser/jakke over, og det er så slitsomt... ts

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel naturlig å svette, så det bryr jeg meg ingenting om. Mannen min har lett for å svette, men i dag er de fleste mennesker så renslige at det ofte ikke er noe problem.

Anonymous poster hash: 185e1...e52
Gjest BonBon
Skrevet

Jeg har prøvd alt av deoroller og aluminiumklorid og diverse, og driver nå å vurderer botox og kirurgi(men er fryktelig dyrt)... Jeg føler meg aldri komfertabel, må alltid ha store t-shirts eller genser/jakke over, og det er så slitsomt... ts Anonymous poster hash: 33b30...c55

Skjønner godt hva du mener. Det har blitt betraktelig mye bedre for meg men må ennå unngå t-skjorter av bomull osv. Prøv å slappe litt mer av og dropp genser og jakken. Det hjelper ikke på problemet å være varm og stresse av at du er klam.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har prøvd alt av deoroller og aluminiumklorid og diverse, og driver nå å vurderer botox og kirurgi(men er fryktelig dyrt)... Jeg føler meg aldri komfertabel, må alltid ha store t-shirts eller genser/jakke over, og det er så slitsomt... ts

Kle deg i farger som ikke viser om du føler det slitsomt.

Anonymous poster hash: 14b09...de9

Skrevet

Syns det er kjempeflaut, og kler meg alltid dobbelt lag i frykt av svetteringer. Men som dame føler jeg ikke det er lovt å svette. Og jeg reagerer om jeg ser kvinner med svetteringer. Som mann med små svetteringer tenker jeg "stakkars han", men det er likevel ikke ekkelt.

Skrevet

Tenker som regel at det må være ubehagelig, men ikke at folk er ekle av den grunn. Det kan skje den beste og ligge ulike grunner bak ☺

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker faktisk ikke noe spesielt dersom jeg ser noen med svetteringer. Jeg tenker at det er litt uheldig for vedkommende, men ikke noe mer. Ikke at det er ekkelt eller noe. Alle svetter jo. Selv svetter jeg nok litt mer enn gjennomsnittet og er selv veldig redd for å få svetteringer. For min del går det greit så lenge jeg ikke har på meg for mye klær (som jeg så senere må ta av). Ellers kan jeg svette litt ekstra når jeg er nervøs og litt stresset. Dette er jo helt normalt. Da passer jeg heller på å gå med noe der dette ikke synes, for eksempel noe sort.

Anonymous poster hash: 7470a...2a5
AnonymBruker
Skrevet

Syns det er naturlig og ikke personens feil. Om personen er veldig overvektig er det litt annerledes for meg, litt mer ekkelt da... Men satser alltid på at de gjør det de kan for å unngå situasjonen, og ikke generelt sett har dårlig hygiene.

Anonymous poster hash: 72d1c...b41

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...