Gå til innhold

Ut og fly med reisetrille- trenger vi prampack?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi skal til syden og dropper å ta med vogna, vi har bare kjøpt en enkel reisetrille (chicco liteway). Har sjekket med flyselskapet, og vi kan trille helt til gaten, så legger de den inn i flyet da. Men er det da noe poeng å ta med prampack? Ser for meg at det bare blir styr å drasse med den helt til gaten, hele poenget med trilla er jo å kunne ha den i avgangshallen og helt til flyet... Hva gjør andre?

Anonymous poster hash: d4a41...a1e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri brukt prampack. Med trille hadde jeg ikke giddet :)

Gjest Solstråla88
Skrevet

Eneste er jo hvis den blir ødelagt får dere ikke erstattet den. Vi har selv kjøpt prampack til flyturer og kommer til å bruke den uansett vogn

Skrevet

Eneste er jo hvis den blir ødelagt får dere ikke erstattet den. Vi har selv kjøpt prampack til flyturer og kommer til å bruke den uansett vogn

Kommer ikke det an på forsikringen din?

Gjest Solstråla88
Skrevet

Kommer ikke det an på forsikringen din?

Hos gjensidige og tryg gjelder ikke den ved transport av barneutstyr. Da legger de ansvaret over på flyselskapet, og de erstatter ikke om det ikke ligger i godkjent prampack

Skrevet

Hos gjensidige og tryg gjelder ikke den ved transport av barneutstyr. Da legger de ansvaret over på flyselskapet, og de erstatter ikke om det ikke ligger i godkjent prampack

Ok:)

AnonymBruker
Skrevet

Er dette en dyr trille? Neste spørsmål er hvor redd du er for vogna og hvilken forsikring du har?

Begynn med å lese deg opp på forsikringsvilkårene dine.

Noen triller er så små at de regnes som håndbagasje og legges i hyllen/skapet over flysetene.

Anonymous poster hash: 844f5...17d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...