*Monica* Skrevet 14. august 2004 #1 Skrevet 14. august 2004 ikveld er det finale i Paradise Hotel! klarer nesten ikke vente! hehe (selv om jeg vet hvem som vinner dah.. )
Gjest bare lille meg... Skrevet 14. august 2004 #2 Skrevet 14. august 2004 Samme her!!!! Can`t wait!!!
LilleBille Skrevet 14. august 2004 #4 Skrevet 14. august 2004 Ikke helt finale... dette er 27 av 28 .. den siste kommer neste lørdag..
*Monica* Skrevet 14. august 2004 Forfatter #5 Skrevet 14. august 2004 Ikke helt finale... dette er 27 av 28 .. den siste kommer neste lørdag.. oops fant akkurat det ut ja hehe
Gjest gjest1 Skrevet 15. august 2004 #6 Skrevet 15. august 2004 Gjett om jeg følte meg snurt da! Hadde benket meg foran TV'en for siste episode, og så var det ikke siste episode likevel! :evil:
Charmina Skrevet 15. august 2004 #7 Skrevet 15. august 2004 Fikk ikke sett det i går - noen som kan oppdatere meg? Klems Charmina 88 dager til termin
Naima Skrevet 15. august 2004 #8 Skrevet 15. august 2004 så den i går men må se reprisen i dag...så jækla gøyt det var...masse intriger ...koser meg og gleder meg til neste lørdag
Gjest Anonymous Skrevet 16. august 2004 #9 Skrevet 16. august 2004 Fikk ikke sett reprisen i går. Update anyone?? :-)
*Emma* Skrevet 16. august 2004 #10 Skrevet 16. august 2004 Basically ble Amy sendt hjem. Det er nå 3 par igjen som skal konkurrere om premien: * Holly og husker ikke hva han heter...Scott? * Tara og Keith * Charla og Dave En person skulle få makt til å sende hjem et av parene.....etter mye sladring, intrigemaking og "prøve å save sin egen ræv" ble alle veldig usikre på om tidligere "allianser" fremdeles sto....første ville man feks trodd at Dave/Keith/Tara/Charla ville stuck sammen...men det var veldig uvisst pga Daves svære kjeft plutselig......han gikk liksom rundt å innyndet seg hos alle ogfortalte bla Holly at om han fikk makten skulle ikke de reise hjem. Det endte med at de sammen ble enige om at KEITH skulle få makten til å sende hjem et par! Hvem han sender hjem fikk vi ikke se.... Men tro ikke (dere få som ikke vet hvordan det ender) at alle twister er over enda...hihihi
Gjest Anonymous Skrevet 16. august 2004 #11 Skrevet 16. august 2004 Endelig gikk Amy ut!! Hun har gjort meg noe frustert innimellom
Dru Skrevet 16. august 2004 #12 Skrevet 16. august 2004 Nei, nå blir det jo bare kjedelig. Hva er vel paradis uten et par vulkanutbrudd innimellom? Men jo, hovedfiendene er borte, og da snur vel folk seg mot sine egne. (Håper forresten at de folkene der får tung oppfølging etterpå...)
Gjest gjest1 Skrevet 16. august 2004 #13 Skrevet 16. august 2004 Synes det ble mer action når de begynte å vende seg mot sine egne, jeg. Før sto jo bare Amy og ropte og skrek eller sippet og suret, mens de andre vekslet blikk. Nå, derimot, er det blitt mer psyke-intriger og skikkelig backstabbing. Jeg skal helt klart se siste episode, til tross for at jeg vet resultatet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå