AnonymBruker Skrevet 3. mars 2015 #1 Skrevet 3. mars 2015 jeg bleket håret hos frisør i august og ble nesten platinablond, så farget jeg håret blått i september og svart i oktober og januar. Er det noen som vet hva slags farge jeg vil få om jeg tar avfarging? Det ligger jo ikke mange lag med farge, kommer det til å bli blondt igjen, eller evt. blått? noen som vet? Anonymous poster hash: 22c5a...b88
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2015 #2 Skrevet 3. mars 2015 oransj. Anonymous poster hash: b70f1...73d 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2015 #3 Skrevet 3. mars 2015 oransj. og håret ditt kommer til å bli ganske ødelagt. avfarging er jo nesten verre enn bleiking. Anonymous poster hash: bb0be...cd3
Howl Skrevet 3. mars 2015 #4 Skrevet 3. mars 2015 Gikk fra blond til svart, for så å avfarge det. Endte opp med oransje, ødelagt og pistrete hår. Måtte bleke i mange omganger for å få en fin farge, men den dag idag, 3 år etter, har jeg fortsatt rødskjær og tull i håret. Avfarging suger ut alt av næring og fuktighet, i tillegg til farge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå