AnonymBruker Skrevet 3. mars 2015 #1 Del Skrevet 3. mars 2015 Jeg vet en ikke skal bruke den på kviser, men hva med nupper? Sånne små hudfarga nupper. Jeg sliter med akne arr og nupper i pannen og hake. Går det greit å bruke Dermaroller på nupper? Anonymous poster hash: 1661a...d2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2015 #2 Del Skrevet 3. mars 2015 Om det er "greit" kan jeg ikke uttale meg om, men jeg slet også med nupper og litt urenheter. Funket som bare det=) Anonymous poster hash: 4e504...de9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2015 #3 Del Skrevet 3. mars 2015 Om det er "greit" kan jeg ikke uttale meg om, men jeg slet også med nupper og litt urenheter. Funket som bare det=)Anonymous poster hash: 4e504...de9 Da bare kjører jeg på. Merker vel fort om det ikke funker.Anonymous poster hash: 1661a...d2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #4 Del Skrevet 26. april 2017 Omg hva er folks mening om dette i 2017? Av erfaring osv. Jeg sliter med husfargede nupper som bare det. Men på kinna mine. Anonymkode: 5a22a...74b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå