Donnie Darko Skrevet 14. august 2004 #1 Skrevet 14. august 2004 xxxxxxxxxxxxxxxx :o :o :o :o Linken er fjernet fordi vi ikke ønsker å bidra til å henge ut personer, kjente eller ukjente. Hege (admin)
Gjest gjest1 Skrevet 14. august 2004 #2 Skrevet 14. august 2004 Kvalmende side. Har aldri hatt sansen for offentlig gapestokk, uansett hvilken forbrytelse personen har gjort.
Gjest LoisLane Skrevet 14. august 2004 #9 Skrevet 14. august 2004 Er litt sart og engstelig, og tør ikke klikke på linken en gang... :oops: Hva er dette for slags side?
Gjest LoisLane Skrevet 14. august 2004 #12 Skrevet 14. august 2004 Like før jeg kikker nå asså - what the heck is this?
Gjest 1111 Skrevet 14. august 2004 #13 Skrevet 14. august 2004 Like før jeg kikker nå asså - what the heck is this? En side som henger ut kvinner som har voldtatt.
Gjest Anonymous Skrevet 14. august 2004 #14 Skrevet 14. august 2004 Kvalmende side. Har aldri hatt sansen for offentlig gapestokk, uansett hvilken forbrytelse personen har gjort. Sant nok. Men hvis man VOLDTAR noen så synes jeg man kan brenne i helvete! Så på en måte synes jeg det er litt deilig å vite at de er hengt ut og blir "spyttet" på. Tenk hva de har gjort med de menneskene de har voldtatt - ødelagt de for livet. Så da synes jeg nesten de fortjener å bli hengt ut. Kan godt brenne de for min del - voldtekt er et av de verste syndene et menneske kan begå!
Gjest LoisLane Skrevet 14. august 2004 #15 Skrevet 14. august 2004 Måtte jo se! Blir stadig sjokka over at det finnes mange rare slags folk her i verden.
OrginalMartin Skrevet 14. august 2004 #16 Skrevet 14. august 2004 Siden linken er fjernet og jeg ikke skjønner det skvatt av alle de ettertenksomme smiliesene, så kan jeg bidra med å nevne at min hund ikke bryr seg det døyt! Hun jokker to ganger daglig på en stor tøyskilpadde med navn Simen. At hun faktisk har tatt husets barns leketøy som sin egen sexslave, er for henne totalt irrelevant.
Gjest gjest1 Skrevet 15. august 2004 #17 Skrevet 15. august 2004 Sant nok. Men hvis man VOLDTAR noen så synes jeg man kan brenne i helvete! Så på en måte synes jeg det er litt deilig å vite at de er hengt ut og blir "spyttet" på. Tenk hva de har gjort med de menneskene de har voldtatt - ødelagt de for livet. Så da synes jeg nesten de fortjener å bli hengt ut. Kan godt brenne de for min del - voldtekt er et av de verste syndene et menneske kan begå! Voldekt er forferdelig, men voldtektsmenn har de samme rettighetene som alle andre i en rettsstat. Det er ikke langt fra offentliggjøring til lynsjing, og det er ingen heldig utvikling.
Gjest Anonymous Skrevet 15. august 2004 #18 Skrevet 15. august 2004 Jeg fikk aldri sett den linken, så jeg aner egentlig ikke helt hva denne tråden dreier seg om, men det må jo være noe kvalmt ettersom så mange av innleggerne reagerer.... Uansett, kvinner som voldtar, ja, de finnes, og det er jo like ille som menn som voldtar. En voldtekt er en voldtekt.....
waco Skrevet 15. august 2004 #19 Skrevet 15. august 2004 Lacuna, de måper av den latterlige fremstillingen amerikanere har av de såkalt "seksuelle kriminelle kvinnene".... Dette er hån og menneskeforakt. Ikke alle forstår dette. Waco
Gjest Starya Skrevet 15. august 2004 #20 Skrevet 15. august 2004 Linken presenterte kvinner som var siktet for ulike kriminelle handlinger av seksuell art, noe omfattet misbruk av barn, noe omfattet uanstendig oppførsel (blotting), og der var en del "statutory rape", altså seksuell omgang med en mindreårig (som varierer fra 16 til 18 år i ulike stater). Sistnevnte kan eksempelvis dreie seg om en kvinne på 22 som har sex med en villig 17-åring. Mens jeg føler liten sympati for mennesker som forgriper seg på barn, er en slik side likevel forkastelig, da det er flere sider av en sak (som f.eks. med statutory rape). Og, hvor seriøst denne siden er ment å være kommer nok frem i "titlene" kvinnene har fått, slik som tittelen til den 23-årige blondinen: "Least likely for you to mind being raped by"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå