Gå til innhold

Min mor spøkte med at hun ville ta med en angivelig pedofil gris hjem til meg!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han, som nå er en eldre mann ble i sin tid hentet av politiet og buret inne i noen uker mistenkt for å ha forgrepet seg på sine to døtre. Men i mangel på bevis måtte de slippe han ut igjen.

Dette er nå mange år siden, men min familie har aldri likt han,pga grisete og dominant væremåte. Vi alle har også sett at han har,da barna hans var små var voldelig mot sine barn,jeg var jo bare et barn da men mine foreldre var voksne og så og jeg stusser over at de bare valgte å overse det,dvs heller holde familen på avstand og slik sett ble kontakten mellom våre familier brutt. Siden har jeg ikke vært hos de.Jeg tenker at de ville skåne oss barna men nå sier min mor at det var ikke grunnen,det var heller en konsekvens av at hun ikke likte mannen.

Mitt poeng nå er at min mor har begynt å gjenoppta kontakten med den gale mannen og hans kone som om ingenting galt i verden skulle ha skjedd.Og når eg påpeker det at jeg ikke vil ha noe med han å gjøre sier hun med latter i stemmen at å jo hun vil ta han med på besøk til meg,for hun har invitert dem hjem til seg og hun bor en knapp km ifra meg.

Jeg undrer meg om hvorfor hun gjør dette men da bare ler hun og sier at det er jeg som er hårsår når jeg jeg påpeker at disse menneskene åpenbart har en væremåte som jeg ikke vil assosieres med. Alle disse fornekter nå det åpenbare som skjedde i oppveksten og de som våger å si at han er skyldig blir stemplet av dem som syke.

Noen kommentarer til dette?

Anonymous poster hash: 44666...83d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Din mor mener nok han er uskyldig. Han ble jo ikke dømt

AnonymBruker
Skrevet

Din mor mener nok han er uskyldig. Han ble jo ikke dømt

Hun dro ikke dit på 20 år og legger ikke skjul på at hun ikke liker han,men siden de blir eldre sier hun at hun velger å se gjennom fingrene med det som er skjedd.

Førøvrig så velger hun heller ikke sine venner med omhu,det er som at da kan hun være den sterke, en posisjon hun trives best i. Om noen behandler henne dårlig bare ler hun det bort og fortsetter og gå med dem.Hun har på en måte her ikke grenser og det merkes at hun projiserer negative vibber over på oss enkelte i familien.

Har vi opplevd noe vondt og betror oss til henne bare blåser hun av oss også,når det kommer til noe som dreier seg om følelser, da blir vi avspist med tåpelige kommentarer slik at vi føler oss skyldige og da er samtalen over. Jeg har derfor aldri noen gang i min oppvekst kunne betrodd meg til henne.

Ts

Anonymous poster hash: 44666...83d

Skrevet

Du får bare si at om hun kommer med de personene er hun ikke velkommen.

Og så står du ved det.

• Liker 1
Skrevet

Virker som er ubehagelig væremåte. Og at hun spøker om ting som andre synes er såre. Siden hun alltid har vært sånn, så er det nok ikke så mye du får gjort med det, dessverre.

At hun skulle komme på besøk med denne mannen var nok bare en dårlig spøk. Men skulle hun gjøre alvor av det, så får du jo bare la være å slippe han inn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...