Gå til innhold

Hvor tilbyr de best sminketime/veiledning?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er elendig på å legge øyeskygge og eyeliner.. Synes jeg ser penere ut uten eyeliner og øyeskygge, for jeg legger det så stygt. Blir alltid feil. Har sett mange videoer på youtube om teknikker for å legge eyeliner og øyeskygge pent, men får det ikke til likevel.. Jeg ser noen sminkebutikker tilbyr en time med makeupartist hvor man lærer å legge sminke, hvilke farger som passer til fargene dine osv hvis man ønsker å betale for det. Men jeg vet ikke hvor de har flinke makeupartister? Eller om det er noen salonger som har flinke makeupartister som tilbyr dette? Jeg bor i Oslo. Noen som har kjøpt seg en sånn time, og har vært fornøyd? Eller andre som har noen å anbefale i Oslo?

Anonymous poster hash: 3b8d3...b0e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dytt

AnonymBruker
Skrevet

Skulle ønske man kunne bestille en slik time hos en proff sminkør, lik en frisørtime. Jeg syns det er vanskelig å se ansiktet sitt objektivt, og velger heller sminke som jeg liker fremfor den sminken ansiktet mitt kanskje kler best..

Jeg bor i Trondheim, tar gjerne mot tips til hvor de tilbys slike timer..

Anonymous poster hash: b77c1...af4
AnonymBruker
Skrevet

Dytt igjen

Gjest Carressa
Skrevet

Vet ikke om salonger osv, men du kan jo alltids ta kontakt med en frilans makeupartist :)

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om salonger osv, men du kan jo alltids ta kontakt med en frilans makeupartist :)

Ja, men det er vel dyrt? :/

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har vært på kurs hos Makeup Store? Ser også at de skal ha smokey eye og øyebryn til helga.

Anonymous poster hash: ff7a3...286
AnonymBruker
Skrevet

Lure jeg også på. Noen nå da vite noe???

Ts

Skrevet

Inne på Kicks eller Body shop vet jeg de sminker

Gjest Solstråla88
Skrevet

Jeg har fått kjempe god hjelp på kicks når jeg har spurt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...