Sovemonster Skrevet 3. mars 2015 #1 Del Skrevet 3. mars 2015 Noen som har tips? Fikk skikkelig cravings akkurat nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg! Skrevet 3. mars 2015 #2 Del Skrevet 3. mars 2015 Jeg bruker 2 dl mel på 1 liter h melk. Litt salt og en klatt med smør (ikke margarin). Husk å røre hele tiden, ca 5 min. Bruker kanel, sukker og rosiner på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2015 #3 Del Skrevet 3. mars 2015 http://www.tine.no/oppskrifter/lunsj-og-smaretter/grot-og-kornblandinger/fl%C3%B8yelsgr%C3%B8t-sm%C3%B8rgr%C3%B8t Anonymous poster hash: 1d48a...fb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2015 #4 Del Skrevet 3. mars 2015 Det er rett og slett en tykk, hvit saus? Anonymous poster hash: 6833b...9eb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2015 #5 Del Skrevet 3. mars 2015 http://www.tine.no/oppskrifter/lunsj-og-smaretter/grot-og-kornblandinger/fl%C3%B8yelsgr%C3%B8t-sm%C3%B8rgr%C3%B8t Anonymous poster hash: 1d48a...fb1 Skriver under denne. Kjempegod. Anonymous poster hash: 1ee68...da8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2015 #6 Del Skrevet 3. mars 2015 Det er rett og slett en tykk, hvit saus? Anonymous poster hash: 6833b...9eb Jepp Anonymous poster hash: 1d48a...fb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sovemonster Skrevet 3. mars 2015 Forfatter #7 Del Skrevet 3. mars 2015 Takk for svar Første gangen greide jeg å lage den.. svart.. men andre gangen ble den kjempegod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2015 #8 Del Skrevet 3. mars 2015 Takk for svar Første gangen greide jeg å lage den.. svart.. men andre gangen ble den kjempegod svart faktisk Bra det gikk bra andre gangen da! :D Anonymous poster hash: 1d48a...fb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #9 Del Skrevet 4. mars 2015 Brukte opp resten av smøret i går, har bare sånt vita hjertego lett (mannen min som bruker det), går det ann å bruke det? Anonymous poster hash: 1d885...c08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #10 Del Skrevet 4. mars 2015 Ååååååå NAM!! Anonymous poster hash: b97b2...5ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleLerke Skrevet 4. mars 2015 #11 Del Skrevet 4. mars 2015 Brukte opp resten av smøret i går, har bare sånt vita hjertego lett (mannen min som bruker det), går det ann å bruke det? Anonymous poster hash: 1d885...c08 Har ikke prøvd. Vil uansett anbefale meierismør ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #12 Del Skrevet 4. mars 2015 Brukte opp resten av smøret i går, har bare sånt vita hjertego lett (mannen min som bruker det), går det ann å bruke det?Anonymous poster hash: 1d885...c08 Høres ikke spesielt lovende ut. Lettmargarin inneholder (naturlig nok) veldig lite fett, og det er fettet i smør og margarin som gjør at mel/smørjevningen oppfører seg som den gjør. Dersom du bruker varianten der du rister melk og mel, koker opp og har i smør på slutten kan det kanskje gå, men da hadde jeg redusert melkemengden, siden det er så mye væske i lettmargarinen (og den smelter til "vann" når den blir varm). Jeg mener i utgangspunktet at lettmargarin aldri har noe i varme retter å gjøre, nettopp fordi den smelter til "vann". Jeg har venner som bruker lettmargarin til hvitløksbrød, og det er helt grusomt skuffende å få servert klissvåt loff med hvitløk når man venter loff med deilig smeltet hvitløkssmør. (Jeg skriver "vann" i gåseøyne, siden jeg ikke vet nøyaktig hva det er i lettmargarinen som oppfører seg på denne måten.) Anonymous poster hash: 754d8...31a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #13 Del Skrevet 4. mars 2015 Folk er gale. Anonymous poster hash: a628e...7f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2015 #14 Del Skrevet 4. mars 2015 Folk er gale. Anonymous poster hash: a628e...7f1 Hvorfor? Anonymous poster hash: 1d885...c08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå