AnonymBruker Skrevet 3. mars 2015 #1 Skrevet 3. mars 2015 Har hatt smerter i bekkenet fremme, på akkurat samme måte som da jeg var gravid, i hele natt og i dag.. Hva kan dette være? Jeg var gravid for tre år siden. Anonymous poster hash: e54d0...eaa
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2015 #3 Skrevet 3. mars 2015 Gravid igjen? Begynner søren meg å lure.. Gikk hjem å sov i tre timer. Var bra i en halvtime før det var påen igjen.. Men håper jeg ikke er gravid igjen.. Det var ikke helt planen..Anonymous poster hash: e54d0...eaa
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2015 #4 Skrevet 3. mars 2015 Begynner søren meg å lure.. Gikk hjem å sov i tre timer. Var bra i en halvtime før det var påen igjen.. Men håper jeg ikke er gravid igjen.. Det var ikke helt planen..Anonymous poster hash: e54d0...eaa du får ta en test da istedet for å gå rundt å håpe det ene og det andre, folk på KG er ikke leger... Anonymous poster hash: e84ce...d0b
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2015 #5 Skrevet 3. mars 2015 Ta en test. Hvis ikke så kan man ha bekkensmerter uten å være gravid.Anonymous poster hash: 45134...3a2
ablaze Skrevet 3. mars 2015 #6 Skrevet 3. mars 2015 Du kan vurdere akupunktur. Har en venninne som hadde god erfaring med det ved bekkenplager (hun var gravid da). Kan være noe hormonelt som henger igjen fra svangerskapet
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2015 #7 Skrevet 3. mars 2015 Bekkenplager kan sitte igjen hele livet etter graviditet, da ligamentene og brusken mellom symfysen ol er svekket. Ta en test, for å være sikker på at du ikke er gravid Anonymous poster hash: 7682c...986
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå