Gjest GreenSky Skrevet 16. august 2004 #21 Skrevet 16. august 2004 Hvorfor det? Hva legger du i liten respekt, da?
dreamy Skrevet 16. august 2004 #22 Skrevet 16. august 2004 Jeg tygger ikke tyggis selv, men har aldri sett på det som noe problem at andre gjør det..
Gjest LoisLane Skrevet 16. august 2004 #23 Skrevet 16. august 2004 Hvorfor det? Hva legger du i liten respekt' date= da? Wow! :o Hadde ikke en gang tenkt meg at dette trengte en begrunnelse. Jeg synes det ER respektløst å slafse tyggis i en begravelse (ikke prøv å gjøre det i min! ). Det ser uintelligent ut, og vitner om mangel på dannelse og konsentrasjon om stunden. Er det greit å spise kjeks i en begravelse? (snakker om i kirka, asså) Kan man ha med cola? Ostepop? Koteletter? Kanskej ha med en liten engangsgrill, hvis presten er for trå å høre på?
Caliopi Skrevet 16. august 2004 #24 Skrevet 16. august 2004 Det går an å tygge tyggis de fleste steder uten at det sjenerer meg, iallefall. Kunsten er å tygge på normalt vis, uten å gape så man omtrent ser drøvelen, la vær å slafse så spyttet spruter og holde tyggisen INNI munnen, og droppe boblene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå