AnonymBruker Skrevet 2. mars 2015 #1 Skrevet 2. mars 2015 Jeg har begynt å date ei jente, dette er noe jeg ikke har gjort før så jeg lurer litt på hva er grei dose komplimenter? Vi har vært ute to ganger nå, jeg har sa til henne første date at jeg syntes hun var søt. Men har ikke sagt noe sånt etter det. Jeg synes hun er veldig pen, lett å prate med, morsom, interessant og en veldig ålreit person alt i alt. Jeg vil gjerne fortelle henne noe av dette, men samtidig vil jeg ikke at det skal virke falskt. At jeg bare overøser henne med komplimenter hele tiden. Er det noen som har noe godt svar til dette? - Gutt 20 Anonymous poster hash: 88fb0...414
Gjest Ducinda Skrevet 2. mars 2015 #2 Skrevet 2. mars 2015 Hold deg til det som føles naturlig for deg.
Gjest Caress Skrevet 2. mars 2015 #3 Skrevet 2. mars 2015 Jeg hopper gjerne rett på "Du er den vakreste, mest interessante personen jeg noen gang har møtt og jeg elsker deg," men så er jeg inneforstått med at jeg ikke akkurat representerer gjennomsnittet. Gjør det som føles riktig. Eventuelt prøv deg litt frem og se hva hun er komfortabel med. Om dere har en viss kontakt ser jeg ikke noe i veien for å gå dypere enn "du er søt." De fleste er ganske søte på en eller annen måte. Det er ikke noe spesielt. Om ikke du vil gå rett på generelle komplimenter kan du jo f.eks si at hun har nydelige øyne, vakkert smil, eller kan hende enda bedre, noe som går på personligheten hennes. Fortell henne at hun er interessant, fascinerende, at du ønsker å ta del i hennes refleksjoner om verden. Om du gjør det, altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå