AnonymBruker Skrevet 2. mars 2015 #1 Skrevet 2. mars 2015 Har prata med ei jenta fra tinder i to uker nå og møtt henne tre ganger. Vi har gått tur, vært på kino og bowling.og vi prater hver dag via meldinger og samtalene går fint. Både ansikt til ansikt og over meldinger. Hun er lett å prate med, men jeg er ikke god på å flørte. Så hvordan kan jeg vise videre interesse for henne? Jeg vet jo ikke hva hun er ute etter engang for den saks skyld, skal jeg bare spørre henne hva hun lette etter på tinder? Eller er det for brått? Vi driver jo fortsatt tross alt og blir kjent. Anonymous poster hash: a9587...7f7
happiest Skrevet 2. mars 2015 #2 Skrevet 2. mars 2015 Det kan være greit å prøve å være åpne og snakke om hva dere er ute etter tidlig. Da blir det også lettere for dere å snakke videre om det. Du kan vel spørre henne "hvorfor fikk du deg tinder da"? Da spør du jo ikke direkte om deres forhold, men da får du jo en liten smakebit på hva hun er ute etter. Og sier hun at hun er ute etter noe seriøst, så kan du jo snakke litt mer åpent om henne. Siden dere har vært på tre dater, og snakker daglig sammen, så tror jeg hun er interessert.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2015 #3 Skrevet 3. mars 2015 Jeg blir alltid spurt veldig tidlig om hva jeg ser etter. For å vise interesse er det jo bare å fortsette med det du gjør, holde kontakten, ikke minst TA kontakt med henne. Hva med å treffes igjen?Anonymous poster hash: b2958...d59
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2015 #4 Skrevet 3. mars 2015 Har prata med ei jenta fra tinder i to uker nå og møtt henne tre ganger. Vi har gått tur, vært på kino og bowling.og vi prater hver dag via meldinger og samtalene går fint. Både ansikt til ansikt og over meldinger. Hun er lett å prate med, men jeg er ikke god på å flørte. Så hvordan kan jeg vise videre interesse for henne? Jeg vet jo ikke hva hun er ute etter engang for den saks skyld, skal jeg bare spørre henne hva hun lette etter på tinder? Eller er det for brått? Vi driver jo fortsatt tross alt og blir kjent. Anonymous poster hash: a9587...7f7 Kommer vel litt ann på alderen deres og, tenker jeg. Men personlig så hadde jeg sikkert bare svart: "For å se om det var noen artige folk der" eller lignende på det tinderspørsmålet... Etter kun to uker, så tror jeg at jeg ville ha ventet. Bare truffet henne mer og tatt det derfra Hvis hun vil henge med deg videre så ser det jo ut til å gå bra Anonymous poster hash: e08c6...500
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2015 #5 Skrevet 3. mars 2015 Har prata med ei jenta fra tinder i to uker nå og møtt henne tre ganger. Vi har gått tur, vært på kino og bowling.og vi prater hver dag via meldinger og samtalene går fint. Både ansikt til ansikt og over meldinger. Hun er lett å prate med, men jeg er ikke god på å flørte. Så hvordan kan jeg vise videre interesse for henne? Jeg vet jo ikke hva hun er ute etter engang for den saks skyld, skal jeg bare spørre henne hva hun lette etter på tinder? Eller er det for brått? Vi driver jo fortsatt tross alt og blir kjent. Anonymous poster hash: a9587...7f7 Vet du ikke hva hun var ute etter fra starten av? Anonymous poster hash: 5aa92...d54
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2015 #6 Skrevet 3. mars 2015 Har dere ikke engang gitt hverandre en klem så vil jeg påstå dette er dødfødt.. Anonymous poster hash: ad831...012
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå