AnonymBruker Skrevet 2. mars 2015 #1 Skrevet 2. mars 2015 Jeg har bestillt fra zalando og vil returnere varen, men det er noen ting jeg lurer på, så kanskje det er noen som har erfaring med dette? 1. De betaler jo portoen, men må jeg betale den i første omgang, for så å få pengene tilbake? Hvordan får jeg de eventuelt tilbake? Må jeg scanne kvitteringen og sende til de? 2. MÅ man levere det på det samme stedet som man fikk pakken? Eller kan man levere den på ett annet postkontor/post-i-butikk? 3. Må man legge det oppi en eske før man returnerer det? Kan man ikke bare lime på retur adressa på den zalando embalasjen man allerede har fått? Og hvis man må kjøpe en eske, dekker zalando de kostnaddene også? Håper noen kan svare meg på dette, på forhånd takk Anonymous poster hash: 746ca...ee2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2015 #2 Skrevet 3. mars 2015 Du printer ut etiketten du får fra Zalandos sine nettsider. Klistrer (teiper) denne utenpå esken/emballasjen varene kom i. Du kan pakke det inn i noe annet også, men det dekker ikke Zalando. Så går du til butikken - det må ikke være samme butikken du hentet varene i, men de må ha PostNord. Du kan feks ikke levere inn pakken på et normalt postkontor. Du betaler ikke noe når du leverer inn pakke.ån - de ansatte bare skanner den, legger den i en hylle, og så kan du få kvitteringen for innlevert pakke dersom du ber om det. Anonymous poster hash: d54b1...36e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå