AnonymBruker Skrevet 2. mars 2015 #1 Skrevet 2. mars 2015 liker en gutt på jobben veldig godt. saken er at det er vanskelig for meg å nærme meg han. vet ikke helt åssen jeg skal gå frem tilfelle fordi han jobber samme sted som meg og blir kleint hvis det ikke funker. så trenger en unnskyldning for å være i nærheten. først tenkte jeg trenger å finne en unnskyldning for å henge meg på... etter det vet ikke. så hva skal jg gjøre.... Anonymous poster hash: 11baf...b9f
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2015 #2 Skrevet 2. mars 2015 vær så snill hjelp meg Anonymous poster hash: 11baf...b9f
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2015 #3 Skrevet 2. mars 2015 Hvor gammel er du? Mitt beste tips er å ikke date en kollega, som du selv sier det blir kleint om det ikke funker. Jo mer unnskydinger du finner på for å være nærmere han desto mer såret blir du om du blir avvist. Anonymous poster hash: 831ca...007
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2015 #4 Skrevet 2. mars 2015 er 26.... men bryr meg ikke om å bli avvist er bare det at jeg må få det til å ikke virke for påtatt, ikke sant. Anonymous poster hash: 11baf...b9f
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2015 #5 Skrevet 2. mars 2015 vet ingenting om han sånn ellers heller... derfor vanskelig for får ikke lagt til på fb heller.... Anonymous poster hash: 11baf...b9f
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2015 #6 Skrevet 2. mars 2015 Hvor gammel er du? Mitt beste tips er å ikke date en kollega, som du selv sier det blir kleint om det ikke funker. Jo mer unnskydinger du finner på for å være nærmere han desto mer såret blir du om du blir avvist.Anonymous poster hash: 831ca...007 bryr meg ikke; "den som intet våger, intet vinner." neida, men seriøst... vet det er kjipt å date en kollega men dette her er spesielt. vi kan gjøre unntak denne gangen mener jeg Anonymous poster hash: 11baf...b9f
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2015 #7 Skrevet 2. mars 2015 ts må "tilfeldigvis" dulte borte han. Kroppskontakt. Gjør slik at brystene dine kommer i kontakt med han. Rumpa di også. Anonymous poster hash: 7d92f...b58
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2015 #8 Skrevet 2. mars 2015 ts må "tilfeldigvis" dulte borte han. Kroppskontakt. Gjør slik at brystene dine kommer i kontakt med han. Rumpa di også. Anonymous poster hash: 7d92f...b58 prøvde å gni rumpa mi mot han ved lunsjtider i går... ingen respons han lata som han ikke merket det... men er usikker kanskje han følte noe det vet jeg ikke Anonymous poster hash: 11baf...b9f
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2015 #10 Skrevet 2. mars 2015 prøvde å gni rumpa mi mot han ved lunsjtider i går... ingen respons han lata som han ikke merket det... men er usikker kanskje han følte noe det vet jeg ikke Anonymous poster hash: 11baf...b9f Hmm. Merkelig. Enten er han veldig sjenert eller liker deg ikke. Anonymous poster hash: 7d92f...b58
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2015 #11 Skrevet 2. mars 2015 Hmm. Merkelig. Enten er han veldig sjenert eller liker deg ikke. Anonymous poster hash: 7d92f...b58 Ja, samme tenkte jeg også. Men slår meg ikke som typen som er sjenert egentlig. Anonymous poster hash: 11baf...b9f
Flekk Skrevet 2. mars 2015 #12 Skrevet 2. mars 2015 prøvde å gni rumpa mi mot han ved lunsjtider i går... ingen respons han lata som han ikke merket det... men er usikker kanskje han følte noe det vet jeg ikke Anonymous poster hash: 11baf...b9f
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2015 #13 Skrevet 2. mars 2015 veldig reservert da... herregud jeg er ikke noen billig tøyte Anonymous poster hash: 11baf...b9f
Nevian Skrevet 2. mars 2015 #14 Skrevet 2. mars 2015 prøvde å gni rumpa mi mot han ved lunsjtider i går... ingen respons han lata som han ikke merket det... men er usikker kanskje han følte noe det vet jeg ikke Anonymous poster hash: 11baf...b9f Menn går ikke med forventninger om at damer skal gjøre den slags, så hvis det skjer avfeier vi det som tilfeldig. Det ville i hvert fall jeg gjort. Du må gjerne gjenta det ofte, og være i nærheten enda oftere for han skal ta hintet på den måten. Blikk og smil er jo en klassiker da.
elliePellie Skrevet 2. mars 2015 #15 Skrevet 2. mars 2015 dette er en veldig typisk problemstilling, spesielt med sjenerte gutter. Du vet liksom aldri hvor du har dem, er akkurat det. Du kan se på de, stirre dem i øynene og fortsatt ikke forstå hvordan eller hva det er de tenker. Det som er med sjenerte gutter er at de virker hyggelige men så tenker de egentlig at de har lyst til å ligge der med pikken langt inni deg, eller så er de bare hyggelige for ikke å såre deg. Derfor hater jeg sjenerte gutter.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2015 #16 Skrevet 2. mars 2015 Hvorfor så sjokkert? Det er bare å kalle en spade for en spade. Dette er jo helt normalt "mating rituale". Man er håpløst fortapt i noen. Og vil påkalle deres oppmerksomhet, og lengsel etter kroppskontakt. Da er det ikke så uvanlig at man feks som her i en jobbsituasjon passerer hverandre og sørger for å sneie borti den andre med rumpe/bryster/hofter osv. Er man tiltrukket vil man normalt "gi seg hen" til en slik kontakt og ikke trekke seg, men se det som et godt tegn på at noen liker en? Anonymous poster hash: 7d92f...b58
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2015 #17 Skrevet 2. mars 2015 Menn går ikke med forventninger om at damer skal gjøre den slags, så hvis det skjer avfeier vi det som tilfeldig. Det ville i hvert fall jeg gjort. Du må gjerne gjenta det ofte, og være i nærheten enda oftere for han skal ta hintet på den måten. Blikk og smil er jo en klassiker da. Joa , takk skal prøve det også smile ofte. Anonymous poster hash: 11baf...b9f
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2015 #18 Skrevet 2. mars 2015 Hva med p si "hei" også spør du han hvilken avdeling han jobber i (hvis dere jobber i forskjellige avdelinger). Anonymous poster hash: 831ca...007
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2015 #19 Skrevet 2. mars 2015 Hva med p si "hei" også spør du han hvilken avdeling han jobber i (hvis dere jobber i forskjellige avdelinger).Anonymous poster hash: 831ca...007 Han jobber i en sånn der kontoravluke bak sota glass i en sånn der kubikk. Ser han stikker huet frem i blant også sier "hei" til meg, også smiler. Men er liksom det utenom dette sier han aldri hei til meg. Anonymous poster hash: 11baf...b9f
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2015 #20 Skrevet 2. mars 2015 Jeg har selv vært borti liknende situasjon på jobb. Hvor en kollega stod bak med for vise meg noe, hvorpå hun lente seg over og sørget for at brystene kom i kontakt med meg. Men samtidig late som ingenting, for at det ikke skal bli for påfallende. Anonymous poster hash: 7d92f...b58
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå