Gå til innhold

Høflighet, det virker så latterlig overfladisk noen ganger..jeg må le.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, er man glad, er det jo fint. Men alle har vi vel våre dårlige perioder i livet, noen tyngre enn andre. Noen ganger mener jeg, at det er lov å ikke gå å smile hele tiden, uten at du skal klandres for å være sur. Hvor mange går ikke med det falske smilet, og gjerne sier "oi, beklager" om du så vidt støter bort i noen, eller mistrives skikkelig i jobben, og får en konstruktiv kritikk av f.eks sjefen, og tar deg sammen som faen, og sier "ok , det skal jeg gjøre". Nei, jeg mener ikke at vi skal begynne og krangle og alt det der... men.. noen som skjønner hva jeg mener? Fler som føler på den overfaldiskheten? og noen ganger må le litt over hvor falske vi gjør oss for hverandre? :P

Anonymous poster hash: fa38e...95e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er alltid altfor høflig. Sier ja til ting jeg ikke har lyst, tid eller energi til. Jeg sliter med å si nei... Forstår det du sier egentlig, men i noen sammenhenger bør man holde maska.

Jeg jobber i barnehage. Har hatt mange dårlige dager, men jeg kan ikke ta det med på jobb... (aaaav og til skulle jeg ønske at jeg jobbet på et kontor, alene, og kunne være så sur eller lei jeg bare ville uten å la det gå ut over noen :fnise: , av og til...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...