Gå til innhold

Hvordan skal jeg gå videre frem?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Har vært avstandsforelsket i en lærer (universitetsnivå) nesten hele dette skoleåret nå. Har lenge tenkt at jeg skal be han ut, men har villet vente til vi er ferdige med undervisningen hans. Vi bor så pass langt borte fra hverandre at det ikke er noen naturlige "tilfeldige møtesteder" og vi har heller ingen felles venner. Jeg føler ikke det er naturlig å be han ut etter timene heller.. Har noen tips til hva jeg kan gjøre videre? Adde han på facebook? Spør om mer "privatundervisning"? Bare spør?

Føler meg nesten desperat her, haha!

Anonymous poster hash: a517e...78b

Videoannonse
Annonse
Gjest incognita
Skrevet

Spar deg bryet. Hvis han har et snev av integritet kommer han uansett til å avvise deg.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg stod bartender på den lokale studentkroa da sykepleierne hadde avslutning. Der kom det frem at mange forelesere hadde kost seg med jenter fra studiet etter at bachelor var levert. Dette fikk selvfølgelig ingen konsekvenser, selv om administrasjonen på skolen visste.

Så om du er helt nøden og du absolutt må ha denne personen, så vent til du er ferdig utdannet. Når du er ferdig med utdannelsen kan du jo ta kontakt med foreleser og be om "veiledning" på kontoret hans. Husk å ha på deg miniskjørt og at du tilfeldgivis glemmer å ha på deg truse. Mest effektive måten å få ham på.

Anonymous poster hash: 3e740...7ac
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...