Gjest Anonymous Skrevet 1. juli 2002 #1 Skrevet 1. juli 2002 Er det vanlig å gi kort sammen med morgengaven? Jeg fant nemlig et kort med noen nydelige ord på som jeg kunne tenke meg å bruke. Hva synes dere om ordene: Lykke det er å kjenne deg og se deg smile og le. Lykke det er å elske deg med håp og sjelefred. Lykke det er å savne deg med alt det som er mitt. Lykke det er å favne deg med hjertet ditt mot mitt. Lykke det er å kunne si at du min, min kjære, er blitt den som har bundet hjertet mitt med bånd som aldri blir slitt. Synes det var så nydelig. Sukk! Er anonym for øyeblikket....
NinaS.G Skrevet 1. juli 2002 #2 Skrevet 1. juli 2002 Diktet var kjempefint!!!! Syntes godt du kan ha dette sammen med morgengaven
Mistyen Skrevet 1. juli 2002 #3 Skrevet 1. juli 2002 Det var vakkert.... Hva med å lese det høyt for din kjære mann før du gir ham morgengaven? Jeg leste et dikt og det var veldig rørende, både for meg og han.....
Gjest lilletroll ikke innlogget Skrevet 4. juli 2002 #4 Skrevet 4. juli 2002 Min MANN :D gav meg kort sammen med morgengaven, men det var selvskrevet og det var utrolig rørende og spesielt!!!
snowkid Skrevet 4. juli 2002 #5 Skrevet 4. juli 2002 For et flott dikt!!!!! Synes så absolutt at du kan gi kortet sammen med gaven, han blir sikkert kjempeglad!
Gjest Anonymous Skrevet 4. juli 2002 #6 Skrevet 4. juli 2002 Å, det var et vakkert dikt! Det kunne jeg tenke meg å lese opp høyt under bryllupsfesten. Vet du hvem som har skrevet det? Mines
Gjest Anonymous Skrevet 4. juli 2002 #7 Skrevet 4. juli 2002 Unnskyld - må le av noen av dere; kan dere ikke en gang ta en liten avgjørelse om kort til gaven en gang...???
Gjest Anonymous Skrevet 4. juli 2002 #8 Skrevet 4. juli 2002 Jo, avgjørelser klarer vi jammen meg fint å ta. Og jeg hadde gitt ham dette kortet uansett hva folk her hadde ment. Men jeg er selvsagt veldig nysgjerrig på om det er vanlig å gi kort allikevel da, er det å ikke ta en avgjørelse? :evil: Det er forresten: Randi Nielsen som har skrevet det (sikkert dansk. :D )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå