Gå til innhold

Fortell om morsomme drømmer du har hatt!

Anbefalte innlegg

Gjest avocadoen
Skrevet

Jeg drømmer veldig mye rart.

I natt drømte jeg at jeg tok en pille som gjorde at jeg fikk penis for en kort stund slik at jeg kunne teste hvordan det var å tisse stående. Men oppdaget at pillen var skummel, for når jeg spyttet i vasken var spyttet penisformet.

Våknet opp kl 04 av at jeg måtte tisse etter denne drømmen da, så det er sikkert en forklaring på hvorfor jeg drømte dette.

Ganske sykt :fnise:

Andre som har drømmer dere vil dele?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bossa Nova
Skrevet

Jeg drømmer også mye rart, men glemmer dem utover dagen. Neste gang skal jeg skrive her med en gang.

Kanskje vi kunne tatt med en slags drømmetydning også? Jeg søker ofte på dreammoods.com på ulike symboler i drømmene.

Skrevet

I natt drømte jeg at vi besøkte valpen vår hos tanten/bestemoren (det var samme person) til kjæresten min. Valpen vår var i 2. etasje, og vi satt med børsten hans mellom 1. og 2. etasje og ventet på at han skulle komme ned. Han var spent på å komme, men ble skuffet fordi det bare var en hårbørste, for han hadde trodd at det var selvangivelsen sin og gledet seg til å fylle den ut...

Skrevet

Jeg drømte forigårs en veldig rar drøm. Jeg låg og såv, som jeg alltid gjør... men så var det en merkelig skisse inni rommet sammen med meg. Var ikke skremmende på noe vis, mere som en skapning av lys. Jeg kjente det ristet i drømmefangeren i vinduskarmen og klangene var behagelige og det duftet av roselys. Vel så stod jeg opp da, og der foran meg så jeg den deiligste mannen du kan tenke deg. Han var faktisk helt naken der han stod og han så på meg med et lengtende blikk. Jeg tenkte egentlig ikke over det, men kort sa jeg til han "hva gjør du her?", han så på meg... en lang stillhet... så tok han meg over skuldrene. Han gav meg en klem og gråt, så sa han til meg "Jeg er glad i deg". Poff sa det bare så var både han og hele drømmen borte. Jeg skjønte ingenting da jeg våknet og så meg faktisk rundt etter han. Var så ekte at jeg var sikker på at det var noen som våknet i sengen sammen med meg. Men så gikk det opp for meg at jeg var alene igjen, på egenfot.

Skrevet

Jeg drømte at jeg kjørte bil og en antakelig ukjent mann (usikker her) ville vise meg området. Jeg hadde aldri vært der før og vi kjørte rundt omkring. Så spurte han om jeg kunne kjøre et bestemt sted så han fikk hentet medisin til sønnen sin på apoteket der, og dit kjørte vi. Vi måtte gjennom en tunell, som var ganske lang, men den var helt normal.

Når vi skulle tilbake, var tunellen plutselig en diger hall først. Der måtte alle stoppe, og noen kunne dra gjennom som fotgjengere, og det gjorde mannen jeg hadde som passasjer. Jeg oppdaget at jeg med bil ikke kunne få plass samme dag, man måtte ha en slags plassbillett for å komme seg tilbake gjennom tunellen. Det stod mange biler parkert i hallen og alle ventet på å få kjøre gjennom (eller muligens bli fraktet gjennom).

Jeg var ganske oppgitt, men kom i kontakt med noen hyggelige damer som kunne hjelpe meg med overnatting iallfall. Jeg ble tatt med til huset til den ene dama og vi spiste middag der. Etterpå gikk jeg meg en tur i den vesle bygda.

Plutselig kom jeg til et hus jeg hadde oppsyn med på oppdrag fra eieren. Hun/han var bortreist. Jeg oppdaget at det var noen folk der som skulle gjøre noe med huset eller hente noe, de hadde iallfall ikke lov til det de skulle. Så våknet jeg.

Gjest Bossa Nova
Skrevet

Drømte i natt at jeg ble rik og berømt av en genial oppfinnelse. Denne oppfinnelsen var skosåler som skulle hindre at føttene gnikket i skoene og de kunne tilpasses forskjellige typer sko. Ikke akkurat så innovativt i det virkelige liv. Ingen grunn til å kontakte patentstyret ennå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...