Gå til innhold

Initiativ til sms og sånn opplegg:)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nettopp møtt en hærlig fyr, som er relativt kort tid etter brudd. Hver gang jeg sender en sms, svarer han gledelig. Har fått både bilde og hjerte-smileys. Men han er litt dårlig på å ta initiativ til å sende først. Har dette noe betydning for interesse?

Kan legge til at det kun er 10 dager siden vi møttes.

Anonymous poster hash: 19420...8f4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje han ikke rekker å sende først, fordi du alltid er først ute til å sende noe?

AnonymBruker
Skrevet

Kvinner og initiativ ....vel det er ALDRI noe jeg forventer, fordi det ikke ligger en kvinnes natur :)

Så til deg som tar initiativ så hadde jeg blitt helt *paff* hvis jeg hadde vært i andre enden.

Ikke godt å si hvordan jeg hadde reagert egentlig, kanskje blitt litt rart ?

Anonymous poster hash: bfd70...3d9
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han ikke rekker å sende først, fordi du alltid er først ute til å sende noe?

Mye mulig, men jeg har ikke sendt mye. Gikk vel 6 dager etter første møte. Og bombarderer ikke med sms akkurat. Har forsåvidt en halvveis avtale om ett møte, så da får jeg vel bare vente litt til han tar kontakt.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Kvinner og initiativ ....vel det er ALDRI noe jeg forventer, fordi det ikke ligger en kvinnes natur :) Så til deg som tar initiativ så hadde jeg blitt helt *paff* hvis jeg hadde vært i andre enden. Ikke godt å si hvordan jeg hadde reagert egentlig, kanskje blitt litt rart ? Anonymous poster hash: bfd70...3d9

Vel ,jeg har overhodet ikke noe som helst problem med å ta initiativ. Hvorfor skal på død og liv alltid jenta vente på at han skal ta kontakt? Hvis begge tenker sånn blir det fint lite action.

TS ;)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vel ,jeg har overhodet ikke noe som helst problem med å ta initiativ. Hvorfor skal på død og liv alltid jenta vente på at han skal ta kontakt? Hvis begge tenker sånn blir det fint lite action.

TS ;)

Det er svært uvanlig og det tror jeg de fleste menn støtter meg i...

Det er positivt selvsagt - og som du sier hvorfor ikke :)

Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har gått lei av å måtte "holde liv i det" - så blir jeg bare sur når jeg skjønner at alt de egentlig har lagt opp til var å ruse seg på oppmerksomheten - at de egentlig ikke i det hele tatt hadde noen interesse av noe mer.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ELENDIG på initativ (er jente da) over sms. Er bedre på det i person. F.eks foreslår at jeg vil treffe personen igjen hvis vi har en hyggelig date.

Men jeg informerer dem om at jeg er dårlig på å sende meldinger. Det har ingenting med manglende interesse å gjøre for min del. Se heller litt på hvordan han er når dere treffes, enn å legge for mye i meldinger.

Anonymous poster hash: e8041...d16
AnonymBruker
Skrevet

Det er svært uvanlig og det tror jeg de fleste menn støtter meg i... Det er positivt selvsagt - og som du sier hvorfor ikke :) Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har gått lei av å måtte "holde liv i det" - så blir jeg bare sur når jeg skjønner at alt de egentlig har lagt opp til var å ruse seg på oppmerksomheten - at de egentlig ikke i det hele tatt hadde noen interesse av noe mer. Anonymous poster hash: bfd70...3d9

Selv i 2015? Wow, jeg er overrasket. De fleste av mine venninner tar da gjerne initiativ ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ELENDIG på initativ (er jente da) over sms. Er bedre på det i person. F.eks foreslår at jeg vil treffe personen igjen hvis vi har en hyggelig date. Men jeg informerer dem om at jeg er dårlig på å sende meldinger. Det har ingenting med manglende interesse å gjøre for min del. Se heller litt på hvordan han er når dere treffes, enn å legge for mye i meldinger. Anonymous poster hash: e8041...d16

Har bare møtt han en gang, men det jeg så var veldig positivt :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg datet en mann som aldri sendte SMS først, men han var helt med på å treffes og være sammen med meg. Han reiste til og med langt hver gang for å være sammen med meg. Men etter noen måneder med null initiativ fra han med meldinger/telefoner, så sparka jeg han ganske hardt bak. Jeg trenger faktisk bekreftelse på hans interesse. Holdt på å tørne. Men det hjalp ikke. Han sa han bare rett og slett ikke visste hvordan han skulle sende en melding og var liksom ikke interessert i å ta seg selv litt i nakkeskinnet :P Jeg prøvde i lang tid, men det slet meg ut. Så da sa jeg stopp.

Anonymous poster hash: 52e55...562
AnonymBruker
Skrevet

Selv i 2015? Wow, jeg er overrasket. De fleste av mine venninner tar da gjerne initiativ ;)

Haha ja ironi ikke sant ? ;) selvsagt i deres egne hoder må det være :laugh:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...