Gå til innhold

Jenter/ kvinner - hvorfor så opptatt av hva dere har på dere på trening?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ble litt inspirert til å skrive dette innlegget av tråden "knallrosa treningstopp"... http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=915727

Hvorfor er dere så opptatt av hva dere har på dere på trening ?

(Og nå kommer det masse kommentarer om at det er nå ikke så nøye, at dere ikke bryr dere osv... tullprat ?

Storm Pedersen skriver fornuftige ting:

http://stormpedersen.blogg.no/1422919764_klestabber_p_trening.html

Anonymous poster hash: 03d48...21a
Videoannonse
Annonse
Gjest avocadoen
Skrevet

Fint treningstøy er god inspirasjon :)

Men selv har jeg en vanlig joggebukse, en vanlig treningstights og helt vanlige trenings t-skjorter. Nye og freshe joggesko gir jo mer treningslyst enn gamle, slitte og kjedelige joggesko. Selv har jeg ikke råd til mer enn det jeg har.

Sikkert ikke det svaret du ville ha, men.

• Liker 3
Skrevet

For meg er det viktig at jeg føler meg vel. :) Da yter jeg mer på trening. Så enkelt. :)

Skrevet

Jeg føler meg fresh og får et ekstra gir av sprekt treningstøy. Det betyr ikke at jeg IKKE kan gå i "vanlige" og kjedelige klær, treningsklær er treningsklær.

• Liker 1
Skrevet

Velger ikke en svart t-skjorte når jeg kan velge en knæsjfarga(rosa,blå,grønn) :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg er ikke så opptatt av det, men når jeg først skal kjøpe treningsklær gidder jeg jo ikke kjøpe noe jeg syns er stygt... Det ville jo vært idioti.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir glad av glade farger :) det gir energi. Ergo har jeg mange topper i freshe farger. Det er vel mest for egen del kanskje? Jeg ønkser ikke å synes på trening, men samtidig blir jeg veldig glad og energisk av sterke farger.

Anonymous poster hash: cedaa...1d8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker å føle meg fin. Jeg føler at jeg trener bedre når jeg føler meg bra, og jeg føler meg bra hvis jeg føler at jeg ser bra ut :)

Anonymous poster hash: 450b1...359
Gjest Hummels
Skrevet (endret)

Jeg må bare le av de som jåler seg til på trening i stedet for å trene skikkelig. Er det man gjør på treningssenter. Trene! Vi skal svette på trening, ikke være sexy og søte.

Endret av Hummels
  • Liker 2
Skrevet

Jeg må bare le av de som jåler seg til på trening i stedet for å trene skikkelig. Er det man gjør på treningssenter. Trene! Vi skal svette på trening, ikke være sexy og søte.

Men man kan vel trene skikkelig selv om man liker klærne man har på seg?

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Selv om jeg har topper i sterke farger, så ser jeg ut som en drukna kråke etter en times trening. Trener mye høyintensitetstrening og da ser du ikke lekker ut etterpå. Det driter jeg i. Føler meg faktisk best når jeg har trent på med en falsk pulesveis ;)

• Liker 2
Skrevet

Jeg svetter gjerne i fine treningsklær.

Under en knallhard metcontime vil jeg heller se halvsøt, sexy og svett ut, enn som en svett trailertrash teen mom.

• Liker 2
Gjest Hummels
Skrevet

Men man kan vel trene skikkelig selv om man liker klærne man har på seg?

Så klart, jeg mener de som bare skal vise seg frem, og har klær som ikke passer seg på et treningssenter.

Selv om jeg har topper i sterke farger, så ser jeg ut som en drukna kråke etter en times trening. Trener mye høyintensitetstrening og da ser du ikke lekker ut etterpå. Det driter jeg i. Føler meg faktisk best når jeg har trent på med en falsk pulesveis ;)

Farger har ikke noe med jåleri å gjøre.

Gjest Hummels
Skrevet

Jeg svetter gjerne i fine treningsklær.

Under en knallhard metcontime vil jeg heller se halvsøt, sexy og svett ut, enn som en svett trailertrash teen mom.

Det er etter treningen, når vi har dusjet og stelt oss vi skal se sexy ut ;)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er opptatt av å ha fine tightser for da ser rumpa mi awesome ut. Så enkelt er det. Og dere mannfolka setter pris på det. Ikke nekt. :ler:

Anonymous poster hash: 577a3...0a5
Skrevet

Selv syntes jeg som gutt at det i alle sosiale/offentlige situasjoner er deilig å føle seg bra.

Treningssenteret er intet unntak :)

Skrevet

Tviler sterkt på at å se bra ut, og det å trene skikkelig er mutually exclusive ;) Overdrevent jåleri er derimot teit, enten det er på treningssenter eller på skolen.

• Liker 3
Gjest Hummels
Skrevet (endret)

Tviler sterkt på at å se bra ut, og det å trene skikkelig er mutually exclusive ;) Overdrevent jåleri er derimot teit, enten det er på treningssenter eller på skolen.

Nei vi skal jo ikke se ut som om vi ikke steller oss. Jeg er opptatt av hvordan jeg ser ut, men på treningssenteret, når jeg er ute å jogger eller på fotballbanen så er det andre ting jeg tenker mer på. Overdrevent jåleri på treningssenteret har jeg sett og det som får meg til å flire litt med meg selv. Det er helst tenåringsjenter jeg har sett. Så ei jente på 16-17 år en gang var en skoleklasse som trente der tror jeg. Hun hadde så kort shorts på seg at halve rumpa stakk fram mens hun trente. Litt overdrevent synes jeg. Endret av Hummels
Skrevet

Synes det blir ekstra press på å prestere om man har for fine treningsklær så velger bevisst å ikke gå med det.

Skrevet

Det er mye kult treningstøy der ute for tiden, men jeg driter egentlig i hva jeg har på meg. Mest fordi jeg ikke har råd til nytt treningstøy :fnise: Så det blir en tights og en random t-skjorte som regel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...