AnonymBruker Skrevet 2. mars 2015 #1 Skrevet 2. mars 2015 Jeg er i prosess der jeg skal selge bolig gjennom megler, bolig er ikke på markedet enda. Jeg får besøk av et par i morgen som er bekjente av bekjente, som jeg har laget avtale at de kan komme å se boligen. I dette scenarioet, hva om dette paret ønsker boligen og legger inn bud er det slik da at: A: De legger inn et lavere bud, og jeg blir fristet grunnet det er et garantert salg, B: De legger inn bud på prisantydning eventuelt høyere grunnet skal de "eksklusivt" satser på å få boligen. De betaler rett og slett for å sikre seg boligen og slippe å være med i bud-runde. Hva er riktig/vanlig, alternativ A eller B? Jeg trodde B, men jeg hadde en samtale i dag der det mente at A er det som er vanlig. Anonymous poster hash: e2d1a...33e
Glitnir Skrevet 2. mars 2015 #2 Skrevet 2. mars 2015 Ingenting som er mer riktig enn noe annet. Blir dere enige om pris er dere i mål, og om ikke legger du ut på det åpne markedet. Hva som er lurt av den ene eller andre av dere kommer jo an på hvor attraktiv boligen din på markedet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå