Gå til innhold

Lykke! Jeg skal få ha sønnen min mer :D

Anbefalte innlegg

Gjest Hummels
Skrevet

Eksen min har endelig funnet ut at sønnen vår trenger faren sin mer også, de flytter nærmere så det ikke blir så lang reis for han. Hun har lovet meg at jeg skal få ha han hver tredje helg (eller torsdag-mandag) i begynnelsen. Men jeg må levere urin prøve så hun får vite at jeg er helt rusfri. Så klart går jeg med på det! Ikke noe problem. Alt for sønnen min :D Jeg bor jo i kjelleren hos moren min så da får han se farmoren sin også, selv om hun er syk, men som hun sier..barn er den beste medisinen. Heldigvis kan dette ordne seg, og jeg er 100% sikkert på at dette går bra så jeg får ha han enda mer.

Eksen min har gjort det slutt med fyren hun var sammen med, hun så han ikke var noe bra forbilde for gutten vår. Han var ikke særlig snill. En ting er sikkert. Jeg kan aldri gå tilbake til eksen min etter det hun har gjort mot meg, men jeg kan tåle trynet hennes for sønnen vår sin del.

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer, dette var gledelige nyheter! Men ikke si noe lignende som "barn er den beste medisin" så gutten hører det. Det kan han tolke som et press, selv om det ikke er slik ment fra din side

Anonymous poster hash: 38753...f80
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer, dette var gledelige nyheter! Men ikke si noe lignende som "barn er den beste medisin" så gutten hører det. Det kan han tolke som et press, selv om det ikke er slik ment fra din side

Bare koselig å høre at barn er den beste medisinen da. Min kronisk syke mor sier ofte at barnebarna er den største gleden i livet og at de skulle ha kommet oå blå resept til alle som trenger glede i livet sitt :-)

Kjempekoselig å høre Hummels!!

Anonymous poster hash: bf127...a97

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Bare koselig å høre at barn er den beste medisinen da. Min kronisk syke mor sier ofte at barnebarna er den største gleden i livet og at de skulle ha kommet oå blå resept til alle som trenger glede i livet sitt :-)

Kjempekoselig å høre Hummels!!

Anonymous poster hash: bf127...a97

Vel, det kommer nok an på hvordan det sies. Hyggelig å høre at man er til glede, men man skal vokte seg vel for å legge ansvaret for sin egen lykke over på barna. Finnes de som gjør det også.

• Liker 3
Gjest Hummels
Skrevet

Mamma som sier det til meg, hun sier det ikke til han. Bare viser hvor glad hun er i han.

• Liker 3
Skrevet

Så bra!

AnonymBruker
Skrevet

Mamma som sier det til meg, hun sier det ikke til han. Bare viser hvor glad hun er i han.

Blir koselig for gutten å bo sammen med både deg og farmoren. Gratulrer nok en gang :)

Skrevet

Gratulerer! :jepp:

Gjest Vevila
Skrevet

Gratulerer! Så kjekt å høre! Nå har du også den største motivasjonen som finnes til å holde deg rusfri! :blomst:

AnonymBruker
Skrevet

Så flott for deg, og for sønnen din! Utrolig bra at mamma'n forstår at barn også trenger pappa i livet sitt. :)

Anonymous poster hash: c6b26...972
AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer! Dette blir nok gutten din glad for også, å være nærmere pappa og farmor. :) Og lykke til med videre rusfrihet - har vært i den prosessen selv, og vet at det krever styrke, så all honnør til deg. :blomst:

Anonymous poster hash: 852a3...c26
Gjest Hummels
Skrevet

Så flott for deg, og for sønnen din! Utrolig bra at mamma'n forstår at barn også trenger pappa i livet sitt. :)

Anonymous poster hash: c6b26...972

Ja jeg er glad hun endret mening :)

Gratulerer! Dette blir nok gutten din glad for også, å være nærmere pappa og farmor. :) Og lykke til med videre rusfrihet - har vært i den prosessen selv, og vet at det krever styrke, så all honnør til deg. :blomst:

Anonymous poster hash: 852a3...c26

Takk :D

Skrevet

Så bra :) viktig for et barn å ha kontakt med både mor og far. Vil gi deg en tips, ikke skriv negative ting om eksen din her, tenk om hun leser dette og skaper problemer igjen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer! Et barn trenger begge foreldrene, så det her blir bra for både deg og sønnen din.

Men du må nok svelge noen kameler og, sånn er det da man har barn med en man ikke er sammen med. Jeg er der selv.

Anonymous poster hash: 1fec9...dba
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Eksen min har endelig funnet ut at sønnen vår trenger faren sin mer også, de flytter nærmere så det ikke blir så lang reis for han. Hun har lovet meg at jeg skal få ha han hver tredje helg (eller torsdag-mandag) i begynnelsen. Men jeg må levere urin prøve så hun får vite at jeg er helt rusfri. Så klart går jeg med på det! Ikke noe problem. Alt for sønnen min :D Jeg bor jo i kjelleren hos moren min så da får han se farmoren sin også, selv om hun er syk, men som hun sier..barn er den beste medisinen. Heldigvis kan dette ordne seg, og jeg er 100% sikkert på at dette går bra så jeg får ha han enda mer.

Eksen min har gjort det slutt med fyren hun var sammen med, hun så han ikke var noe bra forbilde for gutten vår. Han var ikke særlig snill. En ting er sikkert. Jeg kan aldri gå tilbake til eksen min etter det hun har gjort mot meg, men jeg kan tåle trynet hennes for sønnen vår sin del.

Kjempe bra :) Dette bør jo være verdens beste motivasjon til å holde deg rusfri og få orden på livet ditt. Stå på!

Anonymous poster hash: d1e55...9ba

• Liker 1
Skrevet

Veldig glad på dine vegne!

AnonymBruker
Skrevet

Bra du er motivert for å holde deg rusfri... Men skeptisk...

Anonymous poster hash: 7ea12...f0c

AnonymBruker
Skrevet

Stakkars barn...

Anonymous poster hash: b9ed4...ade

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer Dette klarer du sikkert. For rører du stoff igjen, mister du din sønn kanskje for alltid.

Anonymous poster hash: ae24f...d90

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...