AnonymBruker Skrevet 2. mars 2015 #1 Skrevet 2. mars 2015 Jeg har nettopp fått meg en heltidsjobb hvor årslønnen min i år tilsammen vil komme på ca 260k (i utgangspunktet 290k i året, men har ikke lønn for jan-feb). Fra tidligere deltidsjobb har jeg tabelltrekk på 7100, men nå når jeg skal endre skattekortet mitt får jeg prosentrekk - hvordan får jeg tabelltrekk? Grunnen til at jeg trenger det er fordi jeg også vil jobbe på provisjon, så jeg er veldig usikker på hva jeg kommer til å sitte igjen med etter provisjon (fastlønnen vet jeg, men ikke provisjon). Noen som vet? Haster, og skatteetaten har ikke telefontid for øyeblikket. Takk for svar, på forhånd. Anonymous poster hash: 7945f...e3a
Baktusen Skrevet 2. mars 2015 #2 Skrevet 2. mars 2015 Tabell 7100 er nokså vanlig. Så med mindre du har særlige fratrekk, eller vanskelig ligning, så ville jeg bare beholdt den tabellen.
Baktusen Skrevet 2. mars 2015 #3 Skrevet 2. mars 2015 Du har forøvrig fått prosentrekk fordi du har krysset av for flere arbeidsgivere regner jeg med. Dersom man har flere arbeidsgivere samtidig, så kan man ikke ha tabelltrekk.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2015 #4 Skrevet 2. mars 2015 Krysset ikke av for flere arb.givere, så syntes det var rart.. Er det vits i å endre skattekort da? Tjener 200k mer i året nå ca. TsAnonymous poster hash: 7945f...e3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå