Gå til innhold

Hvor går hunden?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Ser mange som er ute å går med hunden og den gjør fra seg der de går. særlig er gangveiene god å bruke som toalett.

Hvor gjør deres hund fra seg?

fam. hund stryker til skogs eller langt vekk fra veg/eiendom/folk. Kjempekjekt. Han ble vent til det fra han var liten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser mange som er ute å går med hunden og den gjør fra seg der de går. særlig er gangveiene god å bruke som toalett.

Men da skal de jo ta det opp igjen!! Det er til sånt de "sorte posene" skal brukes!!

Når min hund går løs, løper den bort i busker og kratt (ikke naboens busker, altså!) og gjør fra seg.

Når den går i bånd, må den jo gjøre det "der og da", men jeg tar det alltid opp igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bikkja mi foretrekker å gjøre fra seg i busker (tror han må ha noe som kiler ham i rumpa! :ler: ). Han gjør aldri fra seg på asfalt, alltid på gress eller i busker.

Plukker opp gjør jeg alltid, med mindre jeg er inne i skogen (eller han gjør fra seg midt oppi brenneslene...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min hund kan ikke gå på do på asfalt, hun må inn i grøftekanten. Det er noe hun har fått fore seg.

Men hun er ikke sjenert, så trenger ikke gjemme seg.

En Labrador som mine venner hadde, gjemte seg bak busker så ingen kunne se han. Hvis ikke han fant en busk eller et stort tre å gjemme seg bak, gikk ikke han på do :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Gjest Moonshadow
Bikkja mi foretrekker å gjøre fra seg i busker (tror han må ha noe som kiler ham i rumpa! :ler: ). Han gjør aldri fra seg på asfalt, alltid på gress eller i busker.

Plukker opp gjør jeg alltid, med mindre jeg er inne i skogen (eller han gjør fra seg midt oppi brenneslene...)

samme her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

Min foretrekker gress. Går aldri på asfalt. Bor i et lite borettslag og vi er de eneste med hund. Desverre går det en gangvei forbi fellesplenen, og flere lufter hundene sine der. Det er greit så lenge de plukker opp. Føler press på å plukke opp fra andre siden vi er de eneste i borettslaget med hund. Vil ikke at vi skal få skylden. Plukker alltid opp når jeg er der hvor folk ferdes, men plukker ikke opp når jeg er langt inne i skogen utenfor allfartsveg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...