Gjest Anonymous Skrevet 1. juli 2002 #1 Skrevet 1. juli 2002 Jeg ønsker å ha en krone eller tiara i håret når jeg gifter meg 20. juli, og har letet en stund... men jeg er helt sjokkert over prisene. de koster fra 1000 til 2500 og den ene kronen jeg har funnet koster 1000 å leie... hva gjør alle med tiaraene sine? hvorfor er det ikke flere til salgs? er det noen som har noen tips? jeg ønsker ikke noe men perler og gull på.... det må være sølv og stener. jeg gir snart opp! snart gift...
Gjest Anonymous Skrevet 1. juli 2002 #2 Skrevet 1. juli 2002 Hvor i alle dager har du kikket etter tiara da? I brudebutikkene koster en tiara fra 300 kroner og oppover, det vanligste er nok rundt 800 kroner. Her har de iallfall et skikkelig godt utvalg og du får tiaraer i alle varianter. En tiara i sølv og med stener er faktisk det enkleste og finne og kanskje også billigste. Grunnen til at det er så få brukte tiaraer til salgs tror jeg er fordi folk synes det er utrolig koselig å beholde den som en minne fra dagen. Både den og slør tror jeg er veldig vanlig å beholde. Men ta en runde i ulike brudebutikekr så finner du garantert en tiara du liker!
B. Skrevet 1. juli 2002 #3 Skrevet 1. juli 2002 (endret) Jeg laget min selv. Det er ikke så vanskelig som man skulle tro. Da får du den i hvertfall sånn som du vil ha den og du styrer prisen selv. Jeg kan gjerne hjelpe deg hvis du vil. http:// B. Endret 14. februar 2006 av B.
tuji Skrevet 1. juli 2002 #4 Skrevet 1. juli 2002 Jeg kjøpte en kjempefin på Christiane brudesalong i Oslo. Den var sølvfarget med små blanke stener på. Den kostet en tusenlapp, så det er jo litt dyrt. Etter bryllupet har jeg brukt den mange ganger: Foran TV-en under kronprinsbryllupet, prinsessebryllupet, melodi grand prix og andre store anledninger!
Mistyen Skrevet 1. juli 2002 #5 Skrevet 1. juli 2002 Jeg kjøpte min på glitter til 149 kr. Den er "sølv" med stener på - ikke noe perler Nå ligger den i nattbordskuffen min, sammen med en liten veske og det blå strømpebåndet..........
Gjest Anonymous Skrevet 1. juli 2002 #6 Skrevet 1. juli 2002 Jeg har også lurt på det samme. Hvorfor er det ikke flere tiarar til salgs. Har hittil ikke sett noen som koster under kr 800. Lurte litt på å lage en selv men finner ikke hårbøyle i metall. Har lett på Panduro, Glitter, Arts & Crafts samt de fleste damebutikker som selger hårstæsj. Har så veldig lyst på en i sølv med stener eller perler e.l. som er litt høyere på midten...kanskje noen har sett en slik til under kr 1.000???
Gjest Anonymous Skrevet 1. juli 2002 #7 Skrevet 1. juli 2002 Har du spurt etter det på Arts & Crafts eller Glitter? På Glitter får du tiaraene til 150 kroner, men de tror jeg er i plast. Arts & Crafts har sølvtiaraer fra kroner 350 og oppover. Spør etter det så kanskje de kan bestille til deg! Og let for all del i ulike brudebutikker da, der har de jo masse av utvalg. Og på QXL selges det noe innimellom.
Gjest Anonymous Skrevet 1. juli 2002 #8 Skrevet 1. juli 2002 Hvis du som startet dette innlegget her logger deg inn og har et navn jeg kan sende deg en privat melding på, så kanskje jeg kan hjelpe deg med dette problemet! Fint hvis du kan registere deg og også oppgi når du gifter deg! Kanskje vi kan finne en løsning på problemet ditt?
Gjest Anonymous Skrevet 1. juli 2002 #9 Skrevet 1. juli 2002 Ja, jeg har spurt om de har hårbøyler/diademer i metall - og fått nei. Glitter har ellers to Tiarar til kr 200. De er ikke helt slik jeg vil ha, men kanskje jeg forandrer mening etterhvert. Er det forresten noen som har bestilt dette over internett. Der er det jo mange jeg kunne tenke meg til en veldig ok pris. Forutsatt at det ikke kommer veldig mange hundrelapper i tillegg for toll, porto osv. da
Gjest Anonymous Skrevet 1. juli 2002 #10 Skrevet 1. juli 2002 Jeg gifter meg 24. august - har litt problemer med å logge meg inn for tiden - heter "Soleie". Må slette noen filer osv først og det får jeg ikke gjort før i kveld. Kan jo legge ut mailadressen min her om det er lov....
Gjest Anonymous Skrevet 1. juli 2002 #11 Skrevet 1. juli 2002 Mail til RanneiH. Hun har jeg kjøpt verdens søteste krone av !!!!! http://ranneih.antimon.org/ ~Trine~
Gjest Anonymous Skrevet 1. juli 2002 #12 Skrevet 1. juli 2002 Jeg fixet også min egen "tiara" har relativt kort hår så jeg kjøpte perler på snor og frisøren fixed den slik at den passet meg ble kjempefornøyd og jeg betalte nesten ingenting for den heller.
Lady79 Skrevet 1. juli 2002 #13 Skrevet 1. juli 2002 heisann!! send meg en privat melding så kan jeg hjelpe deg!!
Gjest Anonymous Skrevet 1. juli 2002 #14 Skrevet 1. juli 2002 Hei junibrud03 Tar veldig gjerne i mot hjelp fra deg - får imidlertid ikke logget meg inn før senere i kveld fikk nytt passord som jeg ikke husker. Min mail er [email protected] Send meg gjerne en mail der, ellers så får jeg kontakte deg i kveld...Soleie
Gjest Anonymous Skrevet 2. juli 2002 #15 Skrevet 2. juli 2002 SPØR RANNEIH !! Det er så mange som lurer på hvor de kan få tak i ditt og datt.... Send en mail, hun er kjempegrei !! Tar alt som en utfordring !! Og hun har ingen butikk, skaffer kun etter ønske !!! Dette blir billig !! ~Trine~
Gjest Anonymous Skrevet 2. juli 2002 #16 Skrevet 2. juli 2002 hei alle sammen! Tusen takk for kjempe-respons på problemet mitt, nå har jeg mailet Ranneigh om krone eller tiara, jeg har fått damen på Arts&Crafts til å bestille inn to tiaraer som jeg kan se på, en til 500 og krone til 1000. og skal om ikke lenge innom glitter..... regner med at dette ordner seg, tusen takk for all hjelp!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå