RaGnA Skrevet 3. mars 2002 #1 Del Skrevet 3. mars 2002 Hei! Jeg er ikke gravid, ennå. Men vi tenker å prøve innen et år iallefall.. Og vi er blitt enige om å dele fødselspermisjonen likt mellom oss begge, noen flere som har tanker rundt dette?? Synes selv at det er veldig viktig at pappaen får delta mest mulig helt fra begynnelsen av.At han blir godt kjent med barnet fra "første øyeblikk.." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 3. mars 2002 #2 Del Skrevet 3. mars 2002 Jeg er enig at far bør ha mye tid med barne. Bare et spørsmål, har du tenkt til å amme? Det kan bli et problem hvis du jobber langt unna, det går ann og pompe så det er ikke umulig. Kjenner en sykepleier som jobbe på fødselsavdelingen, rett etter at hun hadde fått barn, hun hadde sikkelig problem med at melken sprutet når hun hørte at spedbarna begynte å skrike etter mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RaGnA Skrevet 3. mars 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 3. mars 2002 ja, jeg har tenkt til å amme. Og jeg regner med at det ikke blir noe problem å amme på jobb i begynnelsen:) Håper iallefall ikke det....12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. mars 2002 #4 Del Skrevet 7. mars 2002 Vi kommer også til å dele permisjonen! Jeg vet det er mange grunner til at man velger ulikt her, lønnsforhold etc. Vi må også gå ned i samla inntekt, men jeg mener det er verdt det. En hovedgrunn for meg er noen av venninnene mine med barn, som i ettertid ergra seg grønne over kjærestene sine, alt de gjør er feil og ingenting er bra nok. Men de har jo aldri sluppet til! Forebygging for framtida, tenker jeg! Symre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monica Skrevet 7. mars 2002 #5 Del Skrevet 7. mars 2002 Hei, hos oss skal far ha 29 uker med permisjon. Dette fordi jeg er student og ikke har fødselspermisjon og han har vært i arbeid så lenge at han har opptjent rett til permisjon på egen hånd. Helt flott synes jeg, så får far være mye mer med fra begynnelsen av, og jeg får fortsette studiene mine. Det går nok greit for studiet mitt er veldig fritt, jeg kan lese hjemme og skolen jeg vanligvis leser på er ikke så langt hjemmefra dersom jeg sitter der. Har termin i april, så jeg har ikke fått prøvd det ut i praksis enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå