Gjest BENE ikke innlogget Skrevet 13. august 2004 #1 Del Skrevet 13. august 2004 Har et lite problem... Jeg ble separert for et år siden. I tiden etterpå har jeg bodd på flere steder, før jeg flyttet inn i en studioleilighet vegg i vegg med en god venninne og hennes familie. Selve leiligheten er liten og ikke spesiellt fin, men billig. Det positive er at jeg har venninnen min så nærme. Har bodd her siden mars.Vi har det utrolig kjekt sammen, og jeg tilbringer masse tid sammen med henne og familien. Har et veldig nært forhold til både henne og mannen. Jeg glemmer til tider at jeg er alene he he. Nå har jeg imidlertid fått tilbud om en annen leilighet som hadde passet perfekt for meg. (Jeg bor i utlandet, og det er veldig vanskelig og finne seg et sted når man er alene pga prisnivå) Men jeg vet ikke om jeg vil flytte.. Venninnen min og mannen sier at de gjerne vil ha meg her, spøker med at vi skal bo her sammen for alltid etc. Så det jeg vil frem til er at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre... Burde jeg flytte, klare meg selv og la dem være i fred? Jeg har nevnt det for venninnen min, og da påpekte hun alle de negative sidene ved å flytte. Var ikke noe vi snakket seriøst om, jeg bare nevnte at jeg hadde fått dette tilbudet. For min egen skyld, og med tanke på og komme seg videre er det kanskje bedre og bo alene? Gruble Grete Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nyibyen Skrevet 14. august 2004 #2 Del Skrevet 14. august 2004 Så fremt du ikke føler at det å bo så nært dem hindrer deg fra å gjøre noe du ellers ville ha gjort, og at du må ta hensyn hele tiden, skjønner jeg ikke helt vitsen med å flytte. Boforholdet ditt høres ut som en win-win situation Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bunny Skrevet 5. september 2004 #3 Del Skrevet 5. september 2004 Så fremt du ikke føler at det å bo så nært dem hindrer deg fra å gjøre noe du ellers ville ha gjort, og at du må ta hensyn hele tiden, skjønner jeg ikke helt vitsen med å flytte. Boforholdet ditt høres ut som en win-win situation enig. du må veie for å i mot å prøve å se hva som passer deg best. En liten leilighet nær vennina di, eller en stor leilighet lengre borte. Det er vel ikke gøy å sitte ensom i en stor og fin leilighet? Du kan jo prøve å være litt mindre med din vennines familie og prøve å treffe andre venner for di om dere bor vegg i vegg. Peronligsynes jeg at det er hyggelig å vite at en har mulighet til å være sosial vist en vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå