Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var hos frisøren for en ukes tid siden. Jeg har mørkbrunt hår og ville ha karamellfargede striper i håret...Dette skulle gjøres med balayage-teknikken. Alt så veldig bra ut, helt til det ferdige resultatet kom. Stripene var oransje.

jeg kan såpass om hår at jeg vet at det betyr at hun ikke lot blekingen sitte i lenge nok. Man må visst over et stadie der alt blir oransje før det blir lyst....og blir det for lyst kan man vel ta en gloss over. Jeg vet jommen ikke...men hun klarte overtale meg til å tro at dette så fint ut. Det gjør det ikke...så nå har jeg ringt og fått time til i morgen der hun skal rette det opp.

Men hva tror dere? får hun til å rette det opp? hun må jo gå over ALLE stripene (som er nokså brede, men tilfeldig smørt på)....puh, for en jobb...men jeg kan ikke ha oransje striper!!!!

Anonymous poster hash: da93e...e04
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke hvordan hun skal rette det opp, men jeg hadde hvertfall ikke betalt for det! Du ba om karamell og fikk orange, da spiller det ingen rolle om det ser fint ut eller ikke.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Aner ikke hvordan hun skal rette det opp, men jeg hadde hvertfall ikke betalt for det! Du ba om karamell og fikk orange, da spiller det ingen rolle om det ser fint ut eller ikke.

Ikke aner jeg heller, tror hun sa hun måtte bleke det enda kraftigere...stønn..hvorfor gjorde hun ikke det første gangen?....syns dette er kjipt, men må heldigvis ikke betale for det. Vi ble til og med enige på bilder hva slags farge jeg skulle ha: karamell. Oransje er noe helt annet!!

ts

Anonymous poster hash: da93e...e04

Skrevet

Jeg velger å tro at noen frisører må være fargeblinde....

Problemet er nok at enkelte ikke tar seg nok tid under blekeprosessen. Har opplevd dette flere ganger, selv om jeg ettertrykkelig har sagt at det erfaringsmessig tar TID å få ut de gule pigmentene i mitt hår.

De gangene det har blitt virkelig bra, har frisøren tatt seg god tid.

Regner med frisøren tar en kald toning på håret ditt for å dempe det gule. Eller noe sånt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...