bergen95 Skrevet 2. mars 2015 #1 Skrevet 2. mars 2015 hei! er en jente som så og si hele livet har hatt litt vanskeligheter med mat. enten døtter jeg i meg eller spiser ikke i det hele tatt. jeg er LEI av at mat ødelegger for meg - ønsker noen forslag til dagsmeny? jeg har begynt å spise havregryn med melk på til frokost/ kvelds.. sunt? elller la være ? tenkte å nevne at jeg trener styrke 5 ganger i uka. ikke så mye cardio pga en operasjon. ellers trener jeg hardt. og ser og føler at dt er mat som ødelegger vektnegangen.
_anonym Skrevet 2. mars 2015 #2 Skrevet 2. mars 2015 Havregryn med melk er sunt, ja. Ikke at jeg har mest peiling her, men kan sette opp en alternativ dagsmeny. Frokost: F.eks havregrøt, med frukt/Bær. Toast. Skiver/knekkebrød med pålegg. Sunne pannekaker med bær/syltetøy. Lunsj: F.eks salat. Fruktsalat. Yougort med musli+frukt. Middag: fisk, potet og grønnsaker. Wook. Spagetti med kjøttsaus. Lapskaus/betasuppe. Kvelds: havregryn/kornblanding med yougort og Bær. Ostesmørbrød. Skive med ost, skinke, salat, agurk og tomat. Ikke så spennende men det jeg kom på i farta. Husk å spise variert. Og spis mer på de dagene du trener.
grrwaffmjau Skrevet 2. mars 2015 #3 Skrevet 2. mars 2015 Fitfocuse.blogg.no har kost og treningsplan:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå